امروز:
سه شنبه, 01 خرداد 1403
دسته: گفتگو
چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1402 17:47
   
    ایمیل
کد خبـر : 523

گفتگوی اختصاصی باروابط عمومی های برتراستان بوشهر؛

سخن مردم: گفتگو ابوالفضل قاسمی"اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات ودر دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه اي که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت هاي تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌هاي آن‌ها وابسته است.

به گزارش سخن مردم:سال ها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه ، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه بهانه ای شد تا گفتگویی با روابط عمومی های برتر استان داشته باشیم.

باسلام وعرض ادب وخدا قوت لطفا خودتان رامعرفی کنید.

باسلام و احترام

فیض اله امینی هستم کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان

چرا یک روابط عمومي ها بايد با ابزار هاي نوين اطلاع رساني به خوبي آشنا باشد؟

باتوجه به رشد و پیشرفت سریع فناوری و همه گیرشدن استفاده از این فناوری در زندگی روزمره، اگر بخواهیم از روش های سنتی جهت اطلاع رسانی استفاده کنیم نمی توان در این دنیای بزرگ ارتباطات جایی برای خود داشته باشیم و از آنجا که روابط عمومی ها به عنوان نهادهای اطلاع رسان شناخته می شوند استفاده از این ابزارهای نوین امری ضروری است و باتوجه به سرعت بالای انتقال اخبار و اطلاعات در دنیای امروزی که عمر یک خبر را بسیار کوتاه کرده این نیاز احساس می شود که روابط عمومی‌ها باید با سرعت نشر و انعکاس اخبار و اطلاعات در دنیای امروز هماهنگ بوده و با تجهیز کردن خود به تکنولوژی‌های روز از این دنیای پرسرعت عقب نمانند.

شما به عنوان روابط عمومی کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان سطح اطلاعات روابط عمومی های دستگاه های اجرایی راچکونه ارزیابی می کنید

باتوجه به تعدد پیام رسان ها و شبکه های مجازی، هرکسی سعی می کند راه های استفاده از آنها را فرا گیرد و از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف سازمانی خود استفاده کند کما اینکه در سطح شهرستان اغلب روابط عمومی ها از آنها استفاده کرده و اطلاعات مربوط به سازمان خود را مخابره می کنند.

ارتباطات روابط عمومی ها بارسانه ها چگونه باید باشد؟

باتوجه به اینکه در تعریف روابط عمومی آمده که روابط عمومی بخشی از سازمان است که ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی را با هدف ایجاد تفاهم و رفع سوء تفاهم ها ، جلب مشارکت و انتشار اقدامات مثبت عهده دار است و از آنجایی که رسانه ها نقش مهمی در انعکاس اخبار و اطلاعات و موفقیت ها و .... در جامعه را بر عهده دارند لذا برای روابط عمومی ها ارتباط با رسانه باید یک اولویت اول ارتباط محسوب شود تا از آن در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

ازنظرشما یک روابط عمومی موفق چه کسی است ؟

یک روابط عمومی موفق کسی است که از همه ظرفیت های موجود و همچنین خلاقیت های خود برای پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کند چون امروزه خلاقیت بر تکنولوژی برتری دارد بنابراین باید بتواند با استفاده از آن بهترین ها را برای سازمان خود رقم زند.

سخن پایانی ؟

روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر سازمان باید همواره به عنوان یک رکن اساسی مورد توجه مدیران قرار گیرد و از همه ظرفیت ها برای تقویت آن استفاده کرد زیرا موفقیت روابط عمومی ها ارتباط مستقیمی با موفقیت سازمان دارد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share