امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: ورزشی
جمعه, 16 شهریور 1403 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1984

به مناسبت سالروز شهادت قهرمان ملی؛

سخن مردم: مسابقه فوتبال به مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس و یا شهید رئیسعلی دلواری در استادیوم شهید بهشتی زمین شماره ۱ با حضور تماشاگران برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: به مناسبت شهادت رئیسعلی دلواری رهبر قیام تنگستان و بوشهر علیه نیروهای بریتانیا در دوره جنگ جهانی اول مسابقه دوستانه بین تیم های قلمداران هنر جنوب و سکان جفره ماهینی به داوری« مسعود لطفی »برگزار شد که این نتیجه ۳-۳ به پایان رسید.

یاسر غریبی عضو باشگاه سکان جفره ماهینی در پایان بازی خاطرنشان کرد: این مسابقه « فرهنگ ، رفاقت ، پاسداشت شهدا و ورزش در برداشت.

این بازیکن با تقدیر از مسولین تربیت بدنی یادآور شد ؛ یاسر جمالی « مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر »، مهدی بهرام زاده « معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، پیمان نوروزی « رئیس اداره ورزش و جوانان استان بوشهر » و علی قربانی تشکر می کنم ،که در کنار ورزشکاران هستند.

وی در رابطه با سوالی مبنی بر اینکه در عین بازی از داور مسابقه کارت سبز دریافت کردید چه احساسی داشتید یادآور شد : از روند کارت سبز در مسابقات گذشته آشنا بودم ، وقتی کارت سبز گرفتم و بازیکنان همان موقع من را تشویق کردند بسیار خوشحال شدم .

یاسر غریبی در رابطه با اهمیت کارت سبز در مسابقات یادآور شد : کارت سبز که به ابتکار مسعود عرب زاده هنرمند بوشهری مطرح شده نشان از احترام و دوستی در شرایطی دارد که فوتبال یک بازی خشن است و این نکته را به ما یادآوری می کندکه در بدترین شرایط ممکن کارهای پسندیده انجام بدهیم و اخلاق مداری قبل و بعد از مسابقه نیز حاکم باشد.

نعمت الله امین نژاد عضو هئیت مدیره و سرمربی تیم قلمداران هنر جنوب در رابطه با این مسابقه افزود : با مدیریت خوب و تعویض های به موقع و با تلاش، پشتکار تمامی بازیکنان بازی که در نیمه اول ۳_۱ واگذار کرده بودیم در نیمه دوم ۳_۳ به پایان برسد هر چندموقعیت گل های بیشتری نیز داشتیم که به برتری برسیم ولی این نتیجه دربرابر یک تیم خوب بوشهری بسیار خوشحال کننده بود.

امین نژاد با اهمیت دانستن این مسابقه در زمین شهید بهشتی شماره ۱ خاطر نشان کرد : پاسداشت شهدا از اهداف اصلی تیم قلمداران هنر جنوب است و چقدر خوب است که مسولین فرهنگی به ما کمک کنند تا بتوانیم این ارج گذاری را در بهترین شرایط داشته باشیم.

بر اساس این گزارش بازیکنان تیم قلمداران هنر جنوب ؛ ابوالفضل صالحی ، محمد مشایخ ، حسین درویشی، امید شریفی ، بهادر پناهی ، عباس خیراندیش، جواد غلام نژاد جبری ، سبحان زنگی ، سروش رستم نژاد ، صادق آذر شب ، حسن پولادی ، صادق لطفی ، احسان فرهمندنیا ، محمد جمالی ، علی بنه گزی و یعقوب محسنی به میدان رفتند.

گفتنی است؛ این دیدار به همت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، هلیله باستانی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سکان جفره ماهینی روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۹ برگزار شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share