امروز:
جمعه, 27 مهر 1403
دسته: دشتستان
دوشنبه, 23 مهر 1403 14:47
   
    ایمیل
کد خبـر : 2078

امام جمعه دشتستان در جمع دانش آموزان دبیرستان دکتر حسابی برازجان مطرح کرد:

 سخن مردم--امام جمعه دشتستان در جمع دانش آموزان دبیرستان دکتر حسابی برازجان مطرح کرد:پیروی از آموزه های امام حسن عسکری (ع) شیعیان را در مسیر کمال و رشد هدایت می‌کند.

به گزارش سخن مردمظهر شنبه 21 مهرماه 1403، حجةالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان با همراهی آقای خلیفه معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان در جمع دانش آموزان دبیرستان دکتر حسابی برازجان حضور یافت و ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، پیرامون توصیه های امام حسن عسکری (ع) به شیعیان به سخنرانی پرداخت.

حجةالاسلام مصلح در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت آن امام همام بیان داشت: امام حسن عسکری (ع) به عنوان یکی از پیشوایان بزرگ شیعه، توصیه‌های ارزشمندی به شیعیان ارائه داده‌اند که می‌تواند راهگشای زندگی فردی و اجتماعی آنان باشد.

وی با بیان اینکه امام (ع) همواره بر اهمیت تقوا و دوری از گناه تأکید می‌کردند و شیعیان را به رعایت این اصل مهم دعوت می‌نمودند، گفت: ایشان بر محبت و ارادت به اهل البیت پیامبر (ص) تأکید داشتند و شیعیان را به پیروی از سیره و رفتار آنان راهنمایی می‌کردند.

امام جمعه دشتستان در ادامه افزود: امام عسکری (ع) بر اهمیت علم و دانش تأکید می‌کردند و شیعیان را به تحصیل علم و ارتقاء سطح دانش خود تشویق می‌نمودند.

وی تاکید کرد: ایشان به شیعیان توصیه می‌کردند که در رفتار و گفتار خود اخلاق نیکو را مد نظر قرار دهند و با دیگران با محبت و احترام رفتار کنند.

حجةالاسلام مصلح تصریح کرد: امام (ع) به شیعیان یادآوری می‌کردند که در برابر مشکلات و چالش‌ها صبر و استقامت داشته باشند و به خداوند توکل کنند

.

وی اظهار داشت: ایشان بر اهمیت خدمت به دیگران و کمک به نیازمندان تأکید داشتند و شیعیان را به ایفای نقش مثبت در جامعه دعوت می‌کردند.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه این توصیه‌ها نه‌تنها به تقویت ایمان و هویت شیعه کمک می‌کند، بلکه می‌تواند در بهبود روابط اجتماعی و ارتقاء سطح اخلاقی جامعه نیز مؤثر باشد، گفت: پیروی از این آموزه‌ها، شیعیان را در مسیر کمال و رشد هدایت می‌کند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share