امروز:
جمعه, 27 مهر 1403
دسته: دشتستان
شنبه, 21 مهر 1403 21:16
   
    ایمیل
کد خبـر : 2073

سخن مردم: مسئول ستاد نماز جمعه و مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر برازجان با نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش سخن مردم: جمعه ۲۰ مهرماه، آقای غلامی مسؤول ستاد نماز جمعه برازجان با همراهی آقای رضائی مدیر کانون و خانم بجلی مدیر کانون فرهنگی هنری (تخصصی خواهران) الغدیر با آقای دکتر رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

آقای غلامی در این دیدار گزارشی از فعالیت های ستاد نماز جمعه برازجان در عرصه های مختلف ارائه داد و ضمن بیان مشکلات موجود از پیگیری ها و حمایت های دکتر رضائی قدردانی نمود.

در ادامه آقای رضائی با ارائه گزارشی از فعالیتهای کانون فرهنگی هنری الغدیر و باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار مصلی جمعه برازجان، به دستاوردهای هر دو مجموعه اشاره کرد و پس از آن با بیان چالش ها و کمبودهای مجموعه ها، درخواست هایی را مطرح کرد.

دکتر رضائی در این دیدار با بیان اینکه نماز جمعه برازجان از جمله نماز جمعه های سرزنده و با نشاط کشور است، به فعالیت های مجاهدانه و مؤثر حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان اشاره نمود و از اقدامات ایشان و آقای غلامی مسئول ستاد نماز جمعه برازجان و سایر اعضا و فعالین تشکر و قدردانی کرد و قول مساعدت هر چه بیشتر را داد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share