امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: دشتستان
یکشنبه, 04 شهریور 1403 15:05
   
    ایمیل
کد خبـر : 1942

سخن مردمابوالفضل قاسمی | همزمان با حضور پرشور مردم در ایام سوگواری اربعین حسینی در کربلا و عتبات عالیات کشور عراق اداره بهزیستی شهرستان دشتستان نیز اقدام به اعزام کاروانی با حضور نوجوانان پسر این اداره به همراهی تمامی امکانات و همراهی مددکاران به عتبات عالیات در کشور عراق نمود.

 

به گزارش سخن مردم: جعفر کمالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان در این خصوص عنوان نمود:حضور در مراسم اربعین حسینی و نهادینه نمودن مراسم و مناسک مذهبی در بین جامعه هدف سازمان از جمله مسائلی است که در اولویت های فرهنگ سازی ما برای مددجویان بالاخص فرزندانی که سرپرستی آنان با بهزیستی می باشد قرار دارد.

 کمالی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار سخن مردم در ادامه افزود: در این راستا پس از تشکیل تیم تخصصی و حل مشکلات پاسپورت و روادید جهت ورود به کشور عراق برای نوجوانان پسر مددجو و اعزام آنان در تاریخ ۲۰ لغایت ۳۱ مرداد ماه به همراهی تیم مددکاری و پرداخت هزینه های سفر نامبردگان در دستور کار قرار گرفت که به حول و قوه الهی سفر این عزیزان به خیر و خوشی و سلامت کامل به اتمام رسید.

رئیس اداره بهزیستی دشتستان همچنین اظهار داشت:در شش ماهه نخست سال جاری تلاش نموده ایم که با پرداخت حقوق ماهیانه به مددجویان ،پرداخت وام اشتغال ، وام ساخت و ودیعه مسکن، پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی و همچنین در اختیار قرار دادن وسایل کمک توانبخشی به معلولان در حل بخشی از معضلات معیشتی جامعه هدف گام برداریم.

جعفر کمالی در ادامه عنوان داشت :در خصوص رایزنی با مقامات کشوری و استانی در جهت رفع نیازمندی های افراد تحت حمایت اقدام به برگزاری جلسات متعددی با حضور معاون وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر،نماینده مردم شهرستان  در مجلس ،فرماندار شهرستان و همچنین تمامی رؤسای ادارات و ارگان های دولتی و خیرین شهرستان به صورت دیدار عمومی با حضور مددجویان در شهرستان نموده ایم و همیشه مسئولیت خدمتگزاری را وظیفه خود دانسته ایم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share