امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: دشتستان
یکشنبه, 20 خرداد 1403 09:52
   
    ایمیل
کد خبـر : 1790

سخن مردم:از ارکان مهم مردم سالاری دینی انتخابات و حق تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم است.

به گزارش سخن مردم: قوام نظام سیاسی ایران عزیز و عزت کشور به حضور مردم است، مردمی که ثابت کرده‌اند همیشه  پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به ندای امامین شریف انقلاب لبیک گفته‌اند.

 همچنان که شرکت در انتخابات وظیفه همگان است، مردم حق دارند رئیس جمهوری داشته باشند که با خدمت صادقانه آنچنان وجودش مغتنم باشد که دیده به دهان رهبر انقلاب دوخته و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

رئیس جمهوری که منافع ملی را بر خواسته‌های شخصی و حزبی ارج نهاده  با کار و تلاش بی‌وقفه عزت و استقلال ایران را در همه زمینه‌های اقتصادی فرهنگی و... سیاسی حفظ کند.

مردم شریف ایران حق دارند رئیس جمهوری مانند رئیس جمهور شهید رئیسی داشته باشند اما در کنار این حق باید توجه داشت که مسئولیتی وجود دارد که این مسئولیت لزوم شرکت پرشور در انتخابات و گزینش خوب و آگاهانه را صد چندان میکند.

کنار این حق، مسئولیتی که بر عهده ما مردم است انتخاب فردی است که هدف‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده به پیشرفت کشور، عدالت اجتماعی کشور ،اقتدار کشور و نهایتاً رساندن کشور به تمدن نوین اسلامی نظر داشته باشد. تمدنی که زمینه ساز ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

تمدن نوین اسلامی و ایفای نقش کشور در معادلات جهانی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی  می‌باشد . آنچنان که امام خمینی (ره) می‌فرمایند: دولت جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاش خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید، ولی این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی است منصرف کند.( صحیفه امام جلد ۲۱)

 بنده به نوبه خود از همه مردم شریف ایران علی الخصوص مردم شریف برازجان دعوت می‌کنم که با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری خلق کند که این حماسه به تعبیر مولایمان امام آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مکمل حماسه بدرقه شهیدان است (سخنرانی حضرت در ۱۴خرداد ۱۴۰۳)

دکتر صدیقه مهدویان پور هیات علمی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان و عضو شورای اسلامی

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share