امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: استانی
چهارشنبه, 14 شهریور 1403 19:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1985

سخن مردم: مسئول معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری کارگاه های مشاوره خانواده مهر در بوشهر خبر داد.

به گزارش سخن مردم: سرهنگ پاسدار حسین قاسمی مسئول معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: عمده فعالیت های معاونت اجتماعی سپاه استان در سه حوزه محلات کم برخوردار، حوزه جمعیت و امر به معروف و نهی از منکر می باشد که در حوزه جمعیت فعالیت های بسیار خوبی در سطح نواحی مقاومت بسیج انجام می گیرد و در قالب گروه سفیران واسطین خیر، ازدواج های به هنگام ، ازدواج های آسان و همچنین کاهش طلاق، توسط بزرگان محل که همان گروه های حکمیت طلاق است در ایجاد صلح و سازش انجام می شود.
وی گفت: از سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در جهت کاهش آسیب های اجتماعی آن هم با اولویت مناطق کم برخوردار ایجاد و راه اندازی ۶ مرکز مشاوره و روانشناسی مهر آن هم با مجوز سازمان نظام پزشکی در این استان تحت پوشش معاونت اجتماعی افتتاح شده که تاکنون خدمات ارزنده ای صورت گرفته است.
سرهنگ قاسمی عنوان کرد: معاونت اجتماعی سپاه استان در جهت توانمند سازی این نوع مشاورینی که در حال خدمات مشاوره ای به افرادی که به این مراکز مراجعه می کنند هر ساله کارگاه هایی برگزار می کند و در این کارگاه ها از اساتید مجرب کشوری و استانی استفاده می شود .
مسئول معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:کارگاه هایی که برای این مشاورین برگزار می شود کاملا رایگان هست ،همچنین خدماتی هم که توسط این مشاورین به مراجعین ارائه می‌شود طبق تعرفه سازمان نظام پزشکی نصف قیمت است یا برای افراد نیازمند کاملا رایگان است.
موسوی مدیر فنی مرکز مشاوره مهر معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) گفت: فلسفه تشکیل کلینیک خانواده مهر به منظور رسیدگی به قشر محروم جامعه است که درگیر آسیب های اجتماعی هستند و به همین خاطر چون قشر کم برخوردار را در جامعه آماری خود قرار داده ایم مشاوره و درمان ما به صورت رایگان یا نیمه رایگان هست که تمامی کارشناسان ما در روز های یکشنبه و سه شنبه در کلینیک مشغول فعالیت و خدمت به قشر کم برخوردار هستند.
وی اضافه کرد: کلینیک خانواده مهر از ده روانشناس تشکیل شده که به طور تیمی کار می کنند و دو سال است که دوره های توانمند سازی را برای آن ها  برگزار می کنیم که بتوانیم روانشناس های خود را در حوزه های فرزند پروری ، زوج درمانی، اختلالات کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان تقویت کنیم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share