امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: استانی
یکشنبه, 24 تیر 1403 15:19
   
    ایمیل
کد خبـر : 1873

سخن مردم:نشست هماهنگی کمیته برنامه ریزی دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد با حضور دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی عضو کمیته در ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: در این نشست در ابتدای جلسه حجت الاسلام عباس خشنود توضیحاتی در خصوص برنامه های فرهنگی مختلف در این دهه ارائه نمودند.

ایشان فرمودند با توجه به اینکه 21 مرداد ماه سالروز تاسیس ستاد اقامه نماز و 30 مرداد هم روز جهانی مسجد می باشد با ابتکار دانشمند فرزانه حضرت حجت الاسلام قرائتی این دهه را دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد نامگذاری نمودند.

ایشان در ادامه به تشریح برنامه های ابلاغی از ستاد اقامه نماز کشور پرداختند که از این برنامه های فرهنگی حدود 9 برنامه را جهت انجام آن در این دهه در این جلسه طرح نمودند.

وی برنامه های ارائه شده را متناسب با رسالت ذاتی دستگاه ها ی عضو کمیته دانستند و اگر اعضا بتوانند در این دهه برنامه های مهم فرهنگی در جهت توسعه و ترویج الهی نماز اجرا نمایند نقش مهمی را با این فریضه الهی ایفا خواهند نمود.

 سپس ایشان در خصوص مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام سجاد ( ع ) مطالبی ایراد فرمودند.

در پایان اعضای جلسه به ارائه نقطه نظرات و تبادل نطر در این خصوص نکاتی را بیان داشتند.

از جمله برنامه های این دهه رونمایی از کتب و محصولات با موضوع نماز ،مسجد و مهدویت،بهره گیری از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه در اجرای برنامه های دهه فرهنگی،حضور دست اندرکاران حوزه نماز،مسجد و مهدویت در برنامه صدا و سیمای مرکز استان و شناسایی و معرفی فعالین نماز و مهدویت در برنامه صدا و سیمای مرکز استان می باشد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share