امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: استانی
جمعه, 25 خرداد 1403 18:31
   
    ایمیل
کد خبـر : 1799

فرمانده سپاه استان بوشهر:

 سخن مردم:سرتیپ پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گناوه گفت : انقلاب اسلامی و کانون و‌ مرجع نشر ارزشهای الهی در جهان می باشد.


 به گزارش سخن مردم: ، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در اجتماع جمعی از بسیجیان خواهر و برادر و پیشکسوتان جهاد و شهادت در حسینه ثارا... بسیج در گناوه گفت: انقلاب اسلامی احیاء کننده ارزش‌های الهی است و چه در درون و چه در سطح جهان ارزش‌های الهی را به جهان معرفی و صادر می‌نماید.

سرتیپ علی رزمجو افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و در راس آن آمریکا تلاش نموده اند تا جلوی رشد این انقلاب را بگیرند و آن را متوقف سازند.

وی بیان داشت:در لابلای این همه دشمن و توطئه و ایجاد شرایط بسیار سختی که برای ما بوجود آورده اند موفق شده ایم در طول این ۴۵ سال این مشکلات را رفع و قله‌ها را فتح نماییم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) اضافه کرد: تنها کشور و انقلابی که در طول ۴۵ سال متوقف نشده و با قدرت در مسیر اهداف خود حرکت می‌نماید انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

وی تصریح نمود: هیچ انقلابی عمر آن به ۴۵ سال نرسیده است و این مهم به برکت امامین انقلاب، بهره مندی از دستورات اسلام و پاسداری از ارزش‌های الهی است.

علی رزمجو با اشاره به شهادت رئیس جمهور گفت: هر رئیس جمهوری که برای مردم و رضایت خدا کار کرد در مسیر ولایت باشد موفق بوده  و هر مسئول و رئیس جمهوری که ولایت پذیری نداشته است مورد نفرت قرار گرفته و هیچ موفقیتی بدست نیاورده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید تلاش نماییم تا یک انتخابات بسیار پرشور و با بصیرت را اجرا نماییم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share