امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: یاداشت
چهارشنبه, 24 مرداد 1403 17:56
   
    ایمیل
کد خبـر : 2034

حبیب قاسمیسخن مردم: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم.افرادی که در راه زیارت اربعین طی طریق کرده اند، لذت سفر را درک کرده و حتی مشتاق هستند آرامتر گام بردارند تا این مسیر دیرتر تمام شده و از برکات آن بیشتر بهرهمند شوند.

 

برکات متعددی که هر زائری با غور در آن نصیبش می شود. حدود ۴۰روز از شهادت اباعبداهللالحسین)ع( گذشته است و حاال در آستانه میعادگاه عاشقان، اربعین حسینی قرار داریم.

حماسهای معنوی که توسط جابر بن عبداهلل انصاری آغاز شد و هر سال شلوغ و گستردهتر از سال پیش برگزار می شود و روح و لطافت تازهای به زندگی مشتاقان حسینی می بخشد.

اربعین موجب حیات دوباره و قدرتمندانه اسالم و مسلمین در منطقه و معرفی اسالم ناب در جهان است.

همانطور که تاکنون هم به تعبیر حضرت امام)ره( عزاداری امام حسین)ع( اسالم را زنده نگه داشته است. بسیاری از مؤمنان، زیارت را وظیفه خود دانسته و درخصوص انجام آن، احساس مسئولیت دارند. افرادی که در راه زیارت اربعین طی طریق کرده اند، لذت سفر را درک کرده و حتی مشتاق هستند آرامتر گام بردارند تا این مسیر دیرتر تمام شده و از برکات آن بیشتر بهرهمند شوند. 

 برکات متعددی که هر زائری با غور در آن نصیبش میشود. همانند خواندن نماز که برکات بیشماری برای آن ذکر شده است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share