امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: یاداشت
پنج شنبه, 01 شهریور 1403 15:31
   
    ایمیل
کد خبـر : 1939

سخن مردم: پیام تبریک امام جمعه دشتستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی پیوسته یادآور بزرگ مردانی است که صداقت، اخلاص و خدمتگزاری، راه و روش اصلی آنان بوده و بی گمان شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستین این سیره بوده و هستند؛ تا هفته دولت به عنوان نمادی از وحدت و همدلی و پیوند بین مردم و دولت، خاستگاه آبادانی و اقتدار کشور عزیزمان گردد.

بی تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از کارمندان، مسؤولان و کارگزاران در هر رده و منصبی می بایست با تأسی از ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهدای والامقام دولت، آنان را در پیشبرد اهداف نظام، الگوی راستین خود قرار داده تا بتوانیم با تلاش و همت، زمینه های پیشرفت و توسعه روزافزون کشور را  در بخش های مختلف فراهم آوریم.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور آیت الله رییسی، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارکنان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

 

حسن مصلح

امام جمعه دشتستان

1 شهریورماه 1403

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share