امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: یاداشت
جمعه, 26 مرداد 1403 17:35
   
    ایمیل
کد خبـر : 1933

سخن مردم: فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان درپیام سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی راتبریک گفت

به گزارش سخن مردم: متن پیام به شرح زیراست

۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ روز تاریخی و فراموش ناشدنی برای ملت شریف ایران اسلامی است. روزی که آزادگان غیور و مجاهدان راه دین پس از طی نمودن دوران اسارت، سرافرازانه به آغوش وطن بازگشتند.

این روز فرصت مغتنمی برای مرور رشادت ها و از خود گذشتگی های عزیزانی است که رنج هجران و سخت ترین شکنجه های اسارت در زندان های مخوف عراق را تحمل و جلوه هایی ماندگار از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی افزوده شود‌.

غیور مردانی که تجسم عینی غیرت و مصداق بارز صبر و استقامت در پای باورها و اعتقادات و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «در زمره آزموده ترین فرزندان این ملت و شایسته ترین افراد برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی» می‌باشند.

ضمن تجدید میثاق و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام امت(ره)،
شهدای والامقام و آزادگان به دیار حق پیوسته، سی و چهارمین سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن را گرامی و مراتب سپاس و ارادت خاضعانه خود را به پیشگاه آن مجاهدان نستوه و خانواده های گرانقدرشان ابراز می‌دارم.

دوام توفیق و عاقبت بخیری‌شان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت و امیدوارم تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) همواره سلامت و سربلند باشند. ان‌شاءالله

سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share