امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: یاداشت
چهارشنبه, 17 مرداد 1403 14:07
   
    ایمیل
کد خبـر : 1917

سخن مردم: امام جمعه دشتستان درپیامی روز خبرنگارراتبریک گفت.

بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ
ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا يَسْطُرُونَ

خبرنگاران، طلایه داران آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فکری و فرهنگی جامعه، مرهون تلاش های خستگی ناپذیر آنهاست.

 

واژه خبرنگار یادآور زحمات خالصانه افرادی است که در راه اعتلای بشریت از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کنند و از هیچ خطری نمی هراسند تا پیام مهمی را در جامعه اطلاع رسانی نمایند.

هفدهم مردادماه روز خبرنگار یادآور خاطره بزرگ مردان عرصه خبر و اطلاع رسانی شهیدان صارمی، شاهینی و شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و رهروان راه طریقت خبرنگاری نیز وفادار خواهند ماند.

اينجانب ضمن تبريک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی ، از همراهی، توجه و اهتمام ويژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعاليت‌ها و خدمات نظام اسلامی مان قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان، که آگاهی را حق مردم می دانند و برای تحقق و تبلور محبت و اعتدال در کشور و نیز رشد و باروری انديشه همنوعان خود خستگی ناپذير و پر تلاش می کوشند سلامتی، توفيق و ادامه فعاليت آگاهانه در پرتو رهنمودهای انسان ساز دین مبین اسلام را از خداوند متعال خواهانم.

حسن مصلح
امام جمعه دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share