امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: یاداشت
چهارشنبه, 17 مرداد 1403 13:01
   
    ایمیل
کد خبـر : 1916

سخن مردم: هفدهم مردادماه سالروز شهادت مظلومانه ی شهید بزرگ عرصه ی رسانه، محمود صارمی(خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی) به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

این روز مجالی است برای تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران و دست‌اندرکاران عرصه ی خبر و اطلاع رسانی، که حق گویی و حق جویی را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده اند.

هفدهم مرداد ماه، فرصتی شایسته در پاسداشت مقام و منزلت خبرنگارانی است که دفاع از آرمان ها و منافع ملی کشور را مشی خود قرار داده اند.

بدینوسیله؛ بر خود لازم می دانم ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان و تلاشگران این عرصه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید رسانه شهرستان دشتستان، شهید داریوش شاهینی و پیر مطبوعات این شهر، زنده یاد علی پیرمرادی، از زحمات و تلاش های خبرنگاران و رسانه های شهر برازجان تشکر و قدردانی نمایم که در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری همراه و همگام این مجموعه بوده اند و خدمات ارائه شده این مجموعه را به افکار عمومی منتقل کردند و باعث افزایش امید آفرینی در جامعه شدند.

امید است فعالین این حوزه همواره در مسیر حق گویی و حق جویی گام بردارند تا با حمایتهای آن ها بتوانیم در مسیر آبادانی و پیشرفت شهر برازجان گام های موثر و بیش از پیش برداریم.

مرتضی قدوسی
شهردار برازجان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share