امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
یکشنبه, 18 شهریور 1403 01:39
   
    ایمیل
کد خبـر : 1989

 سخن مردم:مراسم تقدیر از رسانه های برتر در حوزه نماز، با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان برگزار شد.

 

به گزارش سخن مردم:در ابتدا حیدری مدیر کل صدا و سیمای استان ضمن تشکر از مدیریت ستاد اقامه نماز  استان در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز استان در ادارات و دیگر نهادهای فرهنگی اظهار کرد: امروزه خبر و خبرنگاری انعکاس دهنده فعالیت های انجام شده در حوزه های  مختلف می باشد و برگزاری چنین  مراساماتی می تواند، زمینه خوبی برای فعالیت هرچه بهتر و بیشتر خبرنگاران در آن حوزه باشد.

در ادامه خشنود مدیر ستاد اقامه نمازاستان بوشهر به تبیین برنامه های ستاد اقامه نماز استان در دهه فرهنگی ترویج معارف نمازپرداخت.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود که با کمک رسانه‌ها و صدا و سیما، حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و فرهنگی و نیز ادارات و نهادهای استان، زمینه معرفی بیشتر فلسفه و آثار سازنده نماز تبیین و تقویت شود.

حجت الاسلام خشنود، افزود: باید تلاش شود تا برنامه‌ها و اقدامات ناظر به این فریضه الهی فراهم شود تا عموم مردم به‌ویژه نسل جدید بتوانند با آداب و اسرار نماز بیشتر آشنا شده و نهادینگی فرهنگ اقامه نماز و آثار ارزشمند آن را در زندگی شخصی و اجتماعی احساس کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در این دیدار با اهدای لوح تقدیری با امضای سیداحمدزرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از زحمات این خبرنگاران تقدیر به عمل آورد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share