امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
شنبه, 10 شهریور 1403 22:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1959

امام جمعه دشتستان:

سخن مردم: روز چهارشنبه ۷ شهریورماه، آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت در دشتستان با حضور حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان، محمدی زاده استاندار بوشهر، معاونین و مدیران کل حوزه ستادی و مدیران کل و مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان در مجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم:  حجت الاسلام مصلح در این مراسم ضمن بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای خدمت به ویژه رجایی، باهنر و رییسی، گفت: شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی با اخلاص و انقلابی بودند که با تلاش مومنانه خود در راه خدمت به انقلاب، مردم و میهن اسلامی تلاش می‌کردند.

وی در ادامه افزود: این شهیدان گرانقدر الگو برای مدیران و مسؤولان کشورمان هستند و ان شاءالله این شهدای گرانقدر با شهیدان کربلا محشور باشند.

امام جمعه دشتستان ضمن آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم بیان داشت: از جمله وظایف دولت حل مشکلات اقتصادی، تحقق شعار سال و افزایش قدرت خرید مردم است.

وی در پایان تصریح کرد: مسؤولان باید توجه ویژه‌ای به مسأله اشتغال جوانان داشته باشند و مدیران توانمند بر اساس شایسته سالاری انتخاب شوند.

گفتنی است در هفته دولت امسال، ۵۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در دشتستان، افتتاح و کلنگ زنی شد که ۴۶۸ پروژه افتتاح و ۱۲۳ پروژه نیز کلنگ زنی گردید.

۳ پروژه راهداری، پروژه ۹۶ واحدی مسکونی نهضت ملی مسکن، ۵.۵ کیلومتر از محور برازجان به اهرم، ۵ کیلومتر باند دوم محور آبپخش به میاندشت و طرح های بهداشتی و حوزه عمران روستایی از مهم ترین پروژه های افتتاحی شهرستان دشتستان است.

اجرای ۲۹ مدرسه با ۱۰۶ کلاس درس، تکمیل شهرک صنعتی برازجان، فاز دوم مسیر وحدتیه به سعدآباد و پروژه های بهداشتی نیز از شاخص ترین پروژه هایی است که در دشتستان، کلنگ زنی شد.

در این مراسم پروژه‌های شاخص شهرستان دشتستان توسط مدیران کل و مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر تشریح گردید.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share