امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
دوشنبه, 22 مرداد 1403 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1931

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت:

سخن مردمابوالفضل قاسمی | به مناسبت روز خبرنگار از پدر شهید رسانه استان بوشهر و مسئول بسیج رسانه دشتستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش سخن مردم: به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار سرهنگ بناری فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان،حاج عباس دهقان معاون برنامه ریزی فرمانداری دشتستان ،سرهنگ یحیایی جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) وجمعی از همکارانشان با حضور در منزل شهید شاهینی از پدر شهید به مناسبت روز خبرنگار تقدیرنمودند و یاد شهید رسانه استان بوشهر گرامی داشتند.

مسئولین دراین دیدار بیان نمودند: همه مدیون و مرهون شهدا هستیم و وظیفه داریم که همیشه و در هر شرایطی قدردان شهدا و خانواده آنها باشیم واظهار امیدواری کردند بتوانیم با سرلوحه قرار دادن آرمان‌ها و پیروی از وصایا شهدا ادامه‌دهنده راه صحیح آنان باشیم.شهید شاهینی از افتخارات استان و شهرستان است که در عرصه خبرنگاری قدم برداشت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید حاج داریوش شاهینی اولین شهید رسانه ی استان بوشهردر تیرماه گرم،تابستان سال ۱۳۵۶ در خانواده مذهبی شاهینی در روستای تل سرکوه از توابع شهرستان دشتستان از استان بوشهر،فرزندی به دنیا آمد که او را داریوش نام نهادند.کسی که از زمان تولد نشانه هایی از تواضع،متانت و صداقت را به همراه خود داشت.سرانجام در۱۵ آذر ماه سال ۱۳۸۴به هنگام عزیمت به منطقه عملیاتی مانور عاشقان ولایت در سانحه هوایی پس از سوختن در آتش عشق به ارزشها و آرمانهای اصیل انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

تقدیراز مسئول بسیج رسانه دشتستان

همچنین به همین مناسبت از مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان دشتستان حاج حبیب قاسمی تقدیر به عمل آمد.

دراین دیدار مسئولین ضمن تبریک روزخبرنگار وگرامی داشت یاد شهدای عرصه رسانه بیان نمودند:  رسانه و خبرنگاری خود یک جهاد تبیین همراه با روشنگری و شفاف‌سازی است. خبرنگار باید بصیرت‌افزایی، بیان حق و صدق و شفاف‌سازی را انتشار و از یاس و ناامیدی در جامعه پرهیز کند که این رسالت خبرنگاری است. 

ایشان از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که در حوزه روزنامه نگاری و مطبوعات و نویسندگی فعالیت دارد و تاکنون بیش از بیست و پنج عنوان کتاب در حوزه های مختلف از جمله تاریخ و ادبیات و دفاع مقدس استان بوشهر به رشته تحریر در آورده است.

که کتب بزم بهشتیان و از برازجان تا ماووت عراق از کتبی است که در سه جلد در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده و از کتب چاپ شده ایشان پنج اثر به چاپ سوم رسیده است.

ایشان به صورت خانوادگی در حوزه رسانه فعالیت دارند و از پیشکسوتان رسانه استان بوشهر محسوب می شود و در هفته گذشته به عنوان پیشکسوت رسانه استان در سالن ٩ دی بوشهر از ایشان تقدیر به عمل آمد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share