امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
شنبه, 20 مرداد 1403 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1926

سخن مردمابوالفضل قاسمی | کاروان های تدارکاتی مواکب شهرستان دشتستان در قالب چند گروه خودرو ی و کامیون، حامل کالاها و اقلام اهدایی جهت اسکان و پذیرایی از زائرین به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش سخن مردم: عیسی محمدی مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان گفت: مواکب دشتستان در اربعین امسال با تعداد بیشتری برای سومین سال متوالی در مسیر های ورودی و خروجی شهرستان، مرزشلمچه، نجف اشرف، مسیر نجف به کربلا و کربلا ی معلی اقدام به برپایی موکب با هدف اقامه عزاداری و پذیرایی از زائران سیدالشهدا(ع) نموده اند.

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان با اعلام این خبر که مواکب از ابتدای ماه صفر پذیرای زائران خواهند بود، افزود: امسال شاهد وحدت خوبی در سطح شهرستان دشتستان بودیم که از نقاط مختلف مردم شریف شهرستان کالا و حمایت‌های خود را اهدا و وسایل نقلیه در راستای ارسال کالا را آماده کردند که امیدواریم این فعالیت در سال‌های آتی نیز با استقرار اقامتگاه های دائمی و زائر سرا های مجهز ادامه داشته باشد.

محمدی تصریح کرد: هم‌ اکنون خودرو حامل اقلام اهدایی و ارسالی به زائران به کربلای معلی اعزام می‌شوند و خدماتی مانند اسکان ، اطعام سه وعده غدایی و میان وعده ها، توزیع آب آشامیدنی، شربت و ... و همچنین خدمات و پذیرایی از زائران به صورت روزانه ارائه میگردد.

وی گفت: این خدمات در شهرستان از دهه آخر محرم و در عراق از ۵ صفر شروع و تا بعد اربعین به زائران امام حسین(ع) ارائه می‌شود و امیدواریم که لایق بوده و شاهد خدمات بهتر و رضایت زائران نسبت به سال‌های قبل باشیم و توانسته ایم با بضاعت اندک خود در خلق حماسه اربعین که مقدمه حماسه ظهور مهدی موعود است سهیم بوده باشیم.

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
Gholamreza 1403-05-21 14:16
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه.خدا پشت و پناه تون باشه ان شاالله ...التماس دعا
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share