امروز:
جمعه, 27 مهر 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
پنج شنبه, 05 مهر 1403 20:20
   
    ایمیل
کد خبـر : 2041

سخن مردم:مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و در نخستین روز چهارشنبه‌های امام رضایی، زنگ مهر رضوی در ۸۸ مدرسه استان بوشهر نواخته شد.

 

به سخن مردم:، مهران خورده بین مقدم با اشاره به نواخته شدن زنگ «مهر رضوی» در مدارس استان بوشهر اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی، صبح امروز در نخستین روز چهارشنبه‌های امام رضایی، زنگ مهر رضوی در ۸۸ مدرسه سطح استان به‌نام علی بن موسی الرضا(ع) و در مرکز استان در دبستان فروغی بسطامی با حضور خادمیاران رضوی نواخته شد.

وی با بیان اینکه این طرح امروز در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: نواختن زنگ مهر رضوی از برنامه‌های ابلاغی آستان قدس رضوی است که برای نخستین بار و با آغاز سال تحصیلی با حضور خادمیاران رضوی در مدارس نواخته شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر افزود: پس از نواخته شدن زنگ مهر رضوی در مراسم صبحگاه مدارس پس از تلاوت قرآن کریم، دانش‌آموزان با تبرک کردن خود به پرچم گنبد بارگاه منور و نورانی امام رضا(ع) از زیر این پرچم مقدس عبور کردند و ضمن دریافت تبرکی حرم، صبحانه رضوی را نیز که به همت خادمیاران آماده شده بود، میهمان امام هشتم(ع) شدند.

خورده‌بین‌مقدم ضمن تقدیر و سپاس از همکاری کارکنان مدارس محل اجرای این طرح در سراسر استان، دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های دهگانه گفت: زنگ مهر رضوی به همت کانون‌های رضوی در سراسر استان با همکاری مدارس در قالب چهارشنبه‌های امام رضایی اجرا شده است.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد کارکنان و دانش‌آموزان با موفقیت و تلاش زیر پرچم سبز رضوی سال تحصیلی را به‌خوبی سپری کنند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share