امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
یکشنبه, 28 مرداد 1403 22:15
   
    ایمیل
کد خبـر : 1934

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر:

سخن مردم:موکب رضوی استان بوشهر با نام موکب امام رضا علیه السلام در مرز شلمچه و ستون (عمود) ۲۶۲ آماده پذیرش زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌باشد.


به گزارش سخن مردم:مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از راه‌اندازی موکب خادم یاران و یاوران رضوی استان بوشهر با نام امام رضا علیه السلام در مرز شلمچه خبر داد و افزود: این موکب در ستون (عمود) ۲۶۲ واقع شده و آماده اسکان و پذیرایی از زائران حسینی می‌باشد.
وی افزود: در این ایستگاه صلواتی برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی نیز در حال اجرا می‌باشد.
خورده بین مقدم گفت: این موکب از روز ۱۸ مرداد ماه برپا و تا روز اربعین به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کند.


وی گفت در این موکب روزانه تعداد ۸ خادم یار و یاور رضوی از سراسر استان همکاری دارند و تعداد ۵۰۰ پرس صبحانه، هزار پرس نهار و ۱۰۰۰ پرس شام پخت و توزیع می‌کنند که با توجه به افزایش زائران در رفت و برگشت از مرز، میزان خدمات افزایش می‌یابد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر یادآور شد: بنیاد کرامت رضوی، مرکز خادم یاری و کانون‌های خدمت رضوی نیز در برپایی و ارایه خدمات این موکب همکاری دارند.
خورده بین مقدم افزود: بخشی از پذیرایی وعده‌های سه گانه توسط خادم یاران و یاوران رضوی با وسیله نقلیه به محل پایانه مرزی منتقل و در بین زائران حسینی که در حال عبور از مرز می‌باشند توزیع می‌شود.
وی افزود: در شهر نجف، کربلا و در مسیر نجف به کربلا نیز موکب‌های خادم یاران و یاوران رضوی شهرستان‌های استان بوشهر در خصوص پذیرایی، اسکان، دوخت جا نماز و تعمیرات کیف و انواع چرخ دستی فعال می باشند.
مدیر کانون های خدمت رضوی استان افزود: یک موکب نیز به عنوان موکب قرآنیان استان بوشهر توسط خادم یاران و یاوران رضوی در مسیر نجف به کربلا برپا می‌باشد که بخشی از تبرکات آن توسط مرکز قرآنی آستان قدس رضوی برای توزیع در میان زائران حسینی تأمین شده است.
وی در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط خوب اسکان و پذیرایی از هم استانی های عزیز که از مرز شلمچه عازم کربلای معلی می‌باشند برای دریافت خدمات پذیرایی و اسکان دعوت به عمل می‌آید.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share