امروز:
پنج شنبه, 29 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 16 فروردين 1402 19:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 225

سخن مردم: معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از آغاز نوبت گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش سخن مردم: امید آورند، معاون آموزش ابتدایی و دبیر ستاد سنجش شهرستان دشتستان از عموم والدین دعوت کرد تا از طریق سامانه *my.medu.ir* اقدام به نوبت گیری سنجش برای فرزندان و نوآموزان خود کنند.
این طرح برای اولین بار در میانه سال تحصیلی۴۰۱_۴۰۲ به اجرا در آمد. پیش از این طرح سنجش در تابستان هر سال اجرا می شد.
آورند، با اشاره به اهمیت نوبت گیری و انجام غربالگری در پایگاه های سنجش تصریح کرد ؛ داشتن شناسنامه الکترونیک سلامت نوآموزان پیش شرط ثبت نام در پایه اول ابتدایی است. ایشان افزود : تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی های جسمی، کمک به بهبود کیفی آموزش، ارزیابی وضعیت ذهنی کودکان بدو ورود به دبستان ، جادهی مناسب دانش آموز در نظام آموزشی و برنامه ریزی دقیق آموزشی و پرورشی متناسب با نیاز آنها از اهداف اصلی اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه های سنجش است. همچنین ایشان بر ارزش زود به هنگام این طرح با مداخله بهنگام تاکید کردند و والدین هم شهرستانی را به نوبت گیری و انجام سنجش نوآموزان خود دعوت کرد.
وی تاکید کرد والدین گرامی جهت سهولت در انجام فرایند سنجش نوآموزان ، نزدیک‌ترین پایگاه به محل زندگی را انتخاب کنند و با توجه به اینکه پایگاه ها در روزهای تعطیل فعال نیستند و عدم مراجعه مشمول جریمه خواهد شد از نوبت‌گیری در روزهای تعطیل اجتناب شود.
ضمنا پایگاه های مرکز مشکلات یادگیری رشد ، شهید اسدی در برازجان و پایگاه های حضرت رقیه تنگ ارم و وحدت کلمه آمادگی پذیریش نوآموزان جهت انجام سنجش بدو ورود می باشند. پیش بینی می شود حدود ۴۰۰۰ نوآموز در این طرح شرکت نمایند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share