امروز:
پنج شنبه, 29 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 14 فروردين 1402 18:04
   
    ایمیل
کد خبـر : 219

مدیرستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان؛

سخن مردم:جلسه شورای فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان عصر یکشنبه ۱۳ فروردین ماه با حضور افروغ  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان بوشهر و برخی از عوامل اجرایی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌ دشتستان برگزارشد. 

به گزارش سخن مردم:دراین جلسه عیسی محمدی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خداوند، از تقویت فعالیت‌های فرهنگی در ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان  خبر داد.

 مدیرستاد توسعه وبازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان اظهار داشت:  این گردهمایی به منظور تقویت فعالیتهای فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم به تعهدات ابلاغی ستاد استان در راستای تقویت برنامه های فرهنگی و اجتماعی و جذب جوانان عاشق اهل بیت (ع) و ترغیب آنها  برای حضور و فعالیت در ستاد شهرستان  موفقیت را داشته باشیم.

محمدی مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان  افزود: هدف ما فقط خدمتگزاری به اهل بیت و سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) است و تلاش می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم که در شأن مقام و منزلت اهل بیت (ع) باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست بیان داشت :  در سال جدید تمام توان خود را برای تقویت فرهنگ در سطح جامعه بویژه خانواده ها به کار خواهیم و در همین راستا نیز شاخصه هایی را مدنظر قرار داده ایم که ان شاالله تا پایان فروردین ماه عملی خواهد شد و بر تداوم آنها در طول سال جاری کوشا خواهیم بود

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از عبدالرحیم افروغ مدیر کل اداره فرهنگ  و ارشاداسلامی استان بوشهر و سید جعفر جعفری مسئول فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات شهرستان دشتستان  ، غلامعلی زرنگار به عنوان عضو شورای ستاد و مسئول امور پیشکسوتان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان  ، غلامرضا سلیمانی  به عنوان  مسئول امنیت و حفاظت ستاد  ، حجت ذوالفقاری  به عنوان مدیر امور جوانان ستاد ، سید عباس امیری به عنوان مدیر امور ورزشی ستاد ، اسماعیل خورشیدی به عنوان مدیر تبلیغات ستاد  ، منصور برازنده  و نادر باصولی  به عنوان  اعضا شورای کارگروه فرهنگی ستاد ،حکم مسئولیت خود را از دست مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دریافت کردند.

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share