امروز:
پنج شنبه, 29 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 07 فروردين 1402 14:24
   
    ایمیل
کد خبـر : 210

سخن مردم: فرماندار دشتستان با همراهی معاونین وجمعی ازمسئولین با حضوردربخش ارم وبوشکان ازتوابع شهرستان دشتستان ازنزدیک مشکلات و نیازهای روستاهای این بخش ها رامورد برسی قرادداد.

به گزارش سخن مردم: احمد بنافی فرماندار شهرستان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از روستاهای رود فاریاب و تنگ فاریاب بخش ارم بازدید نمود.

در این بازدید که با هدف توسعه زیرساخت‌های مربوط به گردشگری و صنایع دستی انجام شد، پتانسیل ها و ظرفیت های این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که طرح مطالعاتی و برنامه‌ریزی لازم برای توسعه این حوزه در روستاهای هدف انجام گیرد.

گفتنی است مشکلات این روستاهادر بخش‌های دیگر نیز توسط فرماندار دشتستان احصا و هماهنگی‌های لازم جهت رفع آنها صورت گرفت.

همچنین فرماندار دشتستان با حضوردر بخش بوشکان در نشستی با اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای شاهیجان مسائل و مشکلات و نیازهای روستا را برسی نمود.

احمد بنافی فرماندار شهرستان به همراه معاونین خود،بخشدار بوشکان، رئیس ادارت مخابرات و برق با حضور در روستای شاهیجان بخش بوشکان مسائل و مشکلات روستا را احصا نموده و دستورات لازم جهت رفع مشکلات را صادر نمود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share