امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 30 مهر 1403 17:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 2099

سخن مردمابوالفضل قاسمی | مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: این مراسم دوشنبه ۳۰ مهرماه با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بوشهر، امام جمعه دشتستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهرستان دشتستان ضمن گرامی داشت یاد شهدای جبهه مقاومت افزود: با توجه‌ به اتفاقات رخ‌ داده در جهان و اقدامات استکبار جهان، ترویج فرهنگ مقاومت یک امر ضروری است.
امام جمعه دشتستان گفت: رزمندگان جبهه مقاومت و رهبران جبهه مقاومت استوار و ثابت قدم در مقابل استکبار و صهیونیست ایستادند، خداوند در آیات از قرآن کریم در خصوص ارزش و ملاک پارسایی جهاد فی سبیل الله ایمان فرمودند مجاهدانی که در راه خدا با اموال و جان هایشان به جهاد برخاستند، یکسان نیستند، خدا کسانی را که با اموال و جان هایشان جهاد می کنند به مقام و مرتبه ای بزرگ برتری بخشیده است، در روایات آمده است مؤمن از کوه استوارتر است از کوه کم می‌شود؛ اما به هیچ وجه از دین مؤمن چیزی کم نمی‌شود.
امام جمعه دشتستان ضمن تقدیر از دکتر معصومی رئیس سابق بابت خدمات چند ساله که در دانشگاه آزاد واحد دشتستان داشتند افزود: همه ما به ویژه متولیان فرهنگ باید باورهای دینی نسل جوان و مبانی اعتقادی را تقویت کنیم، اگر جامعه بخواهد به یک اقتدار و فرهنگ قوی برسد باید علم در آن به اعتلای مطلوب برسد دانشجوهای ما فقط نباید به مدرک بسنده کنند افرادی که فارغ التحصیل دانشگاه می شوند باید مهارت داشته باشند.

بارگاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: بنده حقیر به عنوان کسی که در کمیسیون دانشجویی در این دو سال و اندی سال بودم با چالش‌ها و ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در دانشگاه‌های شهرستان وجود دارد از نزدیک آشنایی دارم و در این چند سال اخیر ما دانشگاه آزاد واحد دشتستان از دانشگاه‌های پیشرو فعال در همه عرصه‌ها که با حضور دکتر معصومی شاهد پیشرفت در حوزه‌های هم تجهیزاتی هم امکاناتی و هم ایجاد رشته‌های جدید و هم افزایش دانشجو بودیم در دورانی که آقای دکتر رازقی در مسند مدیریت استان قرار گرفتند و با عنایت ویژه‌ای که داشتند حاصل شده که جا داره از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.
وی بابیان اینکه در دانشگاه آزاد روحیه جهادی انقلابی و کار و فعالیت وجود دارد افزود: ارتباط بسیار خوبی بین دانشگاه آزاد دشتستان با صنعت که یک کار ابتکاری بسیار خوبی بود، در سال گذشته این همایش بین صنعت و دانشگاه برگزار شد و خیلی از مدیران استانی در شهرستان حضور پیدا کردند، دانشگاه آزاد دشتستان پتانسیل‌های بسیار خوبی اعم از زیرساختی و نیروی انسانی دارد که با حضور رئیس جدید آقای صابری و با حمایت‌های آقای دکتر رازقی ما انتظار داریم که پیشرفت‌های بسیار خوبی را در آینده ان شاء الله شاهد باشیم ما هم به عنوان کوچک‌ترین عضو دانشجویی در کنار عزیزان هستیم که بتوانیم مشکلاتی را که در حوزه‌های مختلف وجود دارد را برطرف کنیم و دانشگاه در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.
بارگاهی در پایان افزود: از زحمات دکتر معصومی که واقعاً از مدیران خوب کارآمد اهل تعامل و توانمند شهرستان، فردی متواضع و فروتن به لحاظ ویژگی‌های شخصیتی که داشت همچنین ما در سه دوره انتخابات در دشتستان از محضر ایشان در هیئت اجرایی استفاده کردیم و بهره بردیم تشکرمی کنم.

سرهنگ یحیایی جانشین سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان ضمن تشکر از دکتر معصومی و عرض تبریک و خوش آمد گویی به آقای صابری گفت: خوبی صداقت‌ها، نیکی‌ها، کارهای خداپسندانه مردم پسند تا سال‌های سال می‌ماند و برخی‌ها در تاریخ ثبت می‌شود مثل مجاهدت‌های شهدا و مجاهدان در راه حق برای همه ماها کارنامه تشکیل دوران مسئولیت هم بخشی از این کارنامه هاست خوشا به حال عزیزی و مسئولی که از این فرصت به نحو مطلوب در جهت خدمت به خلق خدمت به جامعه خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

رازقی رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر افزود: دانشگاه آزاد واحددشتستان جهت رشته پرستاری نیازمند تجهیزات است که بنده از مسئولین شهرستان درخواست دارم یک مساعدتی بشود تا رشته پرستاری در این دانشگاه راه انداری شود.
وی ضمن تشکر از دکتر معصومی گفت: دکتر معصومی در مرکز استان مسئولیت خواهند گرفت و در حوزه دانشگاه ازایشان استفاده خواهیم کار کرد.

محراب بنافی رئیس شورای شهربرازجان ضمن تشکر از دکترمعصومی گفت: انتظار داریم این دانشگاه در دوره مدیریتی جدید رشته های را پیش بینی کنند که اشتغال جوانان را تامین کند.

دکتر معصومی رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان ضمن تشکر از مسئولین استان و شهرستان جهت حضور در این مراسم و با بیان گوشه ای از عملکردهای دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت خود اظهار داشت: در این جا لازم می دانم از حسن اعتماد مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کنم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share