امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 23 مهر 1403 14:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 2089

جانشین سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان:

سخن مردمابوالفضل قاسمی | جانشین سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان گفت: نمازجمعه عامل وحدت و نماد همدلی است.

به گزارش سخن مردم: سرهنگ یحیایی جایگاه والای نماز جمعه را «قرارگاه ایمان و بصیرت و اخلاق» دانست و گفت: نماز جمعه پشتوانه انقلاب بوده و ثمره خون شهداست، اهمیت بسیار زیاد نماز جمعه بر همه ثابت شده است.

جانشین سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان بیان نمود: نماز جماعت، نماز جمعه و حج، سه اجتماع بزرگ در اسلام محسوب می شود که نماز جمعه دارای اهمیت بیشتری می باشد، قلب فرهنگی هر شهر نماز جمعه بوده که عامل وحدت بخش و نماد همدلی است.

وی افزود: بعد از عملیات وعده صادق ۲، رزمایش بسیار بزرگ تحت عنوان جمعه نصر با حضور حضرت آقا در نماز جمعه تهران با حضور خیل عظیمی از اقشار مختلف مردم صورت گرفت که اثرش از وعده صادق ۲ بیشتر بود.

سرهنگ یحیایی اظهار داشت: موکب داران شهرستان دشتستان تلاش برای حضور بیشتر مردم در نماز جمعه را جز وظایف خود در نظر بگیرند، نماز جمعه شهرستان دشتستان وضعیت بهتری نسبت به سراسر شهرستان های استان دارد، هر وقت کارها مردمی شد، اثر و حضور آن نیز بیشتر می شود،

جانشین سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان گفت: تمام اقشار از جمله هیئت های مذهبی را باید پای کار آورد و دلسوزان، بازاریان، اصناف، بسیج، شورا ها و دهیاران نیز حضور یافته و از ظرفیت خوب مدارس باید استفاده شده و برای حضور در نماز جمعه تبلیغ شود، می توان به وسیله تبیین با مخاطبین خود ارتباط گرفته و مردم بیشتری را برای حضور در نماز جمعه تشویق کرد.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share