امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 23 مهر 1403 13:10
   
    ایمیل
کد خبـر : 2087

فرماندار شهرستان دشتستان:

سخن مردمابوالفضل قاسمی | فرماندار شهرستان دشتستان در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان گفت: فرهنگ زمینه ساز تشکیل تمدن بشری است.

به گزارش سخن مردم: احمد بنافی، فرماندار شهرستان دشتستان موضوع فرهنگ را از موضوعات بسیار مهمی که زمینه ساز تشکیل تمدن بشری هست دانست و بیان داشت: در انقلاب اسلامی ایران هم که از مولفه های ظهور است فرهنگ در همه ابعاد آن برجسته است.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی افزود: جبهه مقاومت قبل از اینکه یک حرکت جهادی باشد یک حرکت فرهنگی است زیرا اصل آن در قلوب مومنین است.

وی بیان کرد: پدیده جدیدی که در این دوره با آن مواجه هستیم مواکب و فعالیت های فرهنگی و جهادی آن است.

فرماندار شهرستان دشتستان افزود: از جمله اشکالاتی که در حوزه فعالیت مواکب هست این است که مواکب نباید تک بعدی باشند و فقط به اربعین محدود شوند.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: الان فصل به ثمر نشستن رشادت هاست و نقطه عطفی در تاریخ منطقه است و  نقش مواکب و دستاوردهای فرهنگی آنها حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان دشتستان بیان نمود: در عرصه فعالیت فرهنگی هم مثل جنگ نظامی باید مبارزه کرد که اولین گام در این مسیر خسته نشدن است زیرا اگر ما بپذیریم که در عرصه فرهنگی هم در یک منازعه و جنگ هستیم پذیرش سختی ها آسان تر خواهد بود.

وی افزود: موضوع مهم دیگر هم افزایی در بین موکب و مبتکرانه و خلاقانه بودن  فعالیت آنهاست و مشکل اساسی مواکب عمدتاً مالی می باشد که با مردمی کردن آن می توان مشکلات را از بین برد همان گونه که امام خمینی (ره) نیز با تکیه بر مردم و بازاریان توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند. فرماندار شهرستان دشتستان بیان نمود: بسیار مهم است که مواکب برای اینکه روی پای خود بایستند به دنبال یک درآمد پایدار و مجموعه اقتصادی و تولیدی باشند.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share