امروز:
جمعه, 27 مهر 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 24 مهر 1403 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 2081

شهردار برازجان:

سخن مردم: شهردار برازجان از تجهیز و افزایش مجموعه بازی پلی اتیلن ۵ پارک در سطح شهر در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سخن مردم: مرتضی قدوسی تجهیز فضاهای بازی کودکان را ضروری دانست و در این خصوص اظهار کرد: رسیدگی به پارک ها و توسعه آن ها با وسایل بازی و رفاهی مطلوب در حال انجام است.
قدوسی با اعلام اینکه مجموعه بازی پلی اتیلن با طرح و رنگ های متنوع جهت ایجاد نشاط برای تفریح کودکان در ۵ پارک شهر نصب شده است، ادامه داد: با توجه به استقبال بی سابقه شهروندان از مجموعه بازی موجود در پارک شهید کشتکار، مجموعه بازی دیگری نیز در این پارک نصب شد.

وی با اشاره به تجهیز پارک غزه و بانوان به وسایل بازی جدید، افزود: پارک محله ای بهارستان ۳ و آزادی ۱۶ نیز به تجهیزات استاندارد و وسایل بازی کودکان مجهز شدند.
شهردار برازجان با بیان اینکه این وسایل از جنس پلی اتیلن استاندارد و مناسب بازی کودکان هستند، ادامه داد: مکان نصب این مجموعه های بازی، پس از زیرسازی با کفپوشی که بافت اسفنجی و نرم دارد مجهز می شود تا از آسیب رساندن به کودکان در هنگام بازی جلوگیری شود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share