امروز:
جمعه, 27 مهر 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 22 مهر 1403 11:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 2075

سخن مردمابوالفضل قاسمی | نشست مطالبه گری شورای وحدت نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: این نشست شنبه ۲۱ مهر ماه با حضور قدوسی شهردار برازجان و اعضای شورای شهر برازجان حاج محراب بنافی و مسیب غریب زاده و مهدویان پور با تلاوت قرآن مجید در حسینیه شهید اسدی برگزار گردید.

در ابتدا زرنگار دبیر جلسه ضمن خیر مقدم از حضور حاضرین در نشست هدف از برگزاری جلسه را عنوان نمود.

سردار انگالی تحلیلی در خصوص اوضاع و احوال لبنان و غزه بیان نمود: اسرائیل جنایتکار در میدان نبرد توان جنگیدن با حزب الله و حماس ندارد و مردم بی گناه را با موشک هدف قرار می دهد.

دهقائدی اظهار داشت: هماهنگی و همکاری با مجمع نیروهای انقلابی و هیات رزمندگان اسلام دشتستان بر ادامه کار شورای وحدت تاکید داشتند.

در ادامه تعدادی از اعضای حاضر در نشست مطالبات خود را در خصوص سامان دهی بازار روز سد معبر مجتمع شهید سلیمانی آسفالت کوچه ها احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران افاغنه و مسائل فرهنگی و ورزشی شهر و آسیب های اجتماعی نکاتی بیان نمودند.

قدوسی شهردار برازجان گفت: در هیچ دوره ای به اندازه این دوره کار در شهرداری انجام نشده و ما توانستیم به لطف خدا عقب ماندگی در ۴۰ سال گذشته را جبران کنیم و هیچ محله ای در برازجان نداریم که فعالیتی در آن صورت نگرفته باشد و قطعا بدلیل بالا رفتن هزینه ها و کم بودن اعتبارات مشکلاتی هم در سطح شهر داریم.

وی افزود: در خصوص برنامه های فرهنگی همیشه حمایت کردیم و آسیب های اجتماعی هم باید بصورت مشارکتی با سایر دستگاهای مربوطه حل و فصل گردد و تا کنون به تیم های ورزشی توجه لازم بعمل آوردیم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share