امروز:
جمعه, 27 مهر 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 21 مهر 1403 22:29
   
    ایمیل
کد خبـر : 2074

در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۳؛

سخن مردم:رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۲ هزار و ۱۶ بیمار از خدمات مختلف تشخیصی واحد خدمات تصویربرداری بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بهره‌مند شده‌اند.

 

به گزارش سخن مردم:، دکتر امین آزاد فر در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اظهار داشت: خدمات تشخیصی ارائه شده به بیماران عزیز به‌صورت سرپایی و بستری بوده که از این تعداد بیمار، ۱۰ هزار و ۴۶۶ بیمار به‌صورت سرپایی و ۱۱ هزار و ۵۵۰ بیمار به‌صورت بستری خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت و تحت درمان پزشکان قرار گرفته‌اند.

دکتر آزادفر در ادامه اشاره داشت: در بیمارستان شهید صادق گنجی خدمات مختلف تصویربرداری تشخیصی از جمله رادیوگرافی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن و ام.آر.آی انجام می‌گیرد و این خدمات تشخیصی کمک بسیار شایانی به سرعت و دقت پزشکان در امر تشخیص و درمان بیماران دارد.

وی به تشریح آمار خدمات انجام شده پرداخت و اضافه داشت: از کل خدمات تصویربرداری ارائه شده به بیماران محترم، در قسمت رادیولوژی ۱۲۳۵۳ بیمار، ماموگرافی ۱۹۳ بیمار که فقط به‌صورت سرپایی انجام می‌شود، سونوگرافی ۳ هزار و ۲۹۱ بیمار، سی‌تی‌اسکن ۵ هزار و ۹۲۴ بیمار و ام.آر.آی ۲ هزار و ۱۴۹ بیمار خدمات مختلف را دریافت کردند.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان همچنین تصریح داشت: حدوداً ۲۷ کارشناس ماهر و توانا و همچنین پنج پزشک متخصص رادیولوژی مشغول ارائه خدمات تصویربرداری به بیماران عزیز می‌باشند که جا دارد از زحمات این عزیزان هم تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

دکتر آزاد فر در خصوص نرخ هزینه خدمات تصویربرداری بیمارستان نیز توضیح داد: به جهت رفاه حال بیماران ارجمند، تمامی خدمات تصویربرداری بیمارستان بر اساس بیمه‌های پایه و همچنین بسیاری از بیمه‌های تکمیلی بوده و با نرخ دولتی به بیماران و مراجعین عزیز ارائه می‌گردد، لذا پرداختی از جیب مراجعین و بیماران در مقایسه با بخش‌های خصوصی بسیار پایین‌تر است.

وی ضمن اشاره به خرابی دستگاه ام.آر.آی بیمارستان و وقفه در انجام خدمات‌رسانی به بیماران ارجمند اظهار داشت: دستگاه ام.آر.آی بیمارستان یکی از مجهزترین دستگاه‌های حال حاضر در سطح کشور بوده و لذا به علت فشار کاری زیاد و حجم بالای پذیرش بیماران، متأسفانه دستگاه خراب شد که بحمدالله با پیگیری‌های انجام شده به‌سرعت و در مدت‌زمان کوتاه مشکل حل و آماده بهره‌برداری گردید و لذا بیماران محترم می‌توانند کما فی السابق در سه شیفت کاری خدمات لازم را دریافت دارند و جا دارد از صبر و حوصله مردم شریف بابت مدت‌زمانی که به علت خرابی، دستگاه ام.آر.آی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان قادر به انجام و ارائه خدمت به بیماران نبود، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان افزود: خدمت‌رسانی با کیفیت، مطلوب و مطابق با استانداردهای خدمات درمانی وزارت بهداشت و درمان به بیماران و مردم محروم منطقه همواره در سرلوحه اهداف بیمارستان قرار دارد و کلیه کادر بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان تمام تلاش خود را برای انجام این مهم داشته و خواهند داشت.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share