امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 10 مهر 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 2045

سخن مردمابوالفضل قاسمی | مراسم بزرگداشت شهادت مجاهد شهید سیّد حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان در برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: این مراسم سه شنبه ۱۰ مهرماه باسخنرانی احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان و باحضور مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و مردم ولایتمدار در مسجد امام علی(ع) برازجان برگزار گردید.

احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان، در این مراسم، شهادت سید حسن نصرالله را زمینه‌ساز  بیداری جامعه جهانی نسبت به ظلم دانست و اظهار داشت: شهادت در راه خدا انتخاب انسان‌های بزرگ است.

بنافی عنوان کرد: این صحنه‌ها امروز در فلسطین و لبنان بسیار دیده می‌شود. اما جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مقابل زنان، کودکان و مردم فلسطین سال‌ها است که ادامه دارد و این بار با شهادت شهید سید حسن نصرالله بار دیگر تندخویی و وحشی گری این رژیم خونخوار را اثبات کرد.

وی ادامه داد: وقتی رژیم صهیونیستی خودش اعتراف می‌کند که ما برای نجات خودمان دست به این ترور‌ها می‌زنیم، مستقیماً به ضعف و زبونی خود اعتراف کرده و در عین حال نشان می‌دهد که روز‌های پایانی عمر خود را می‌گذراند و به آخر خط رسیده است.

فرماندار تاکید کرد: رژیم صهیونیستی برای بقای عمر خود دست به هر کاری می‌زند، بنابراین از شهادت کودکان، نوجوانان، زنان و غیرنظامیان فروگذار نخواهد کرد. خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: که پیروزی با صالحان است و ستمکاران شکست خواهند خورد. مردم و کسانی که در جبهه مقاومت حضور دارند نیز خودشان را آماده می‌کنند تا به زودی نماز خود را در قدس و به امامت مقام معظم رهبری اقامه کنند.

وی به شخصیت شهید سید «حسن نصرالله» اشاره و بیان کرد: دبیرکل حزب الله لبنان فردی قهرمان بود او سال‌ها با درایت هدایت حزب الله را در دست داشت و توانست در مقابل رژیم صهیونیستی تمام قد بایستد، به همین جهت صهیونیست‌ها ترس و وحشت ویژه از وی داشتند. جبهه مقاومت با توجه به اصول و رعایت همه موازین قانونی و شرعی اقدام به مبارزه با رژیم صهیونیستی کرد. جنگی که به آن‌ها تحمیل شده بود تاریخ بلند دارد و نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها به زور تلاش کردند تا زمین‌های مردم فلسطین و غزه را تصاحب و غصب کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: صهیونیست‌ها تعداد زیادی از مردم بی‌گناه؛ کودکان و زنان را که غیرنظامی بودند به شهادت رساندند، ولی مقاومت راهش همچنان ادامه دارد، همانگونه که پیش از شهید «سید حسن نصرالله» مسیر توسط «شهید سید عباس موسوی» در پیش گرفته شده بود. این رهبران در کنار مردم فلسطین با اسرائیل جنگیدند. راه مقاومت حتی بعد از شهادت این شهیدان بزرگ نیز ادامه پیدا خواهد کرد، زیرا این راه یک ایدئولوژی بزرگ رادر پس خود دارد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share