امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 08 مهر 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 2033

در پی شهادت سید حسن نصرالله؛

سخن مردم: سرهنگ غلامرضا بناری در پیامی شهادت سید مقاومت آیت الله سید حسن نصرالله، دبیرکل بزرگ و مجاهد حزب‌الله لبنان، را تسلیت گفت.


به گزارش سخن مردم: ، سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه ناحیه دشتستان در پیامی شهادت سید مقاومت آیت الله سید حسن نصرالله (رحمت‌الله علیه)، دبیرکل بزرگ و مجاهد حزب‌الله لبنان، را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

با قلبی سرشار از اندوه، شهادت مجاهد عالم آیت الله سید حسن نصرالله (رحمت‌الله علیه)، دبیرکل بزرگ و مجاهد حزب‌الله لبنان، را به تمامی ملت های مسلمان و آزادی‌خواه جهان تسلیت عرض می‌کنم.

این فرزند رشید و شریف اهل بیت نبوت (ص)، با تأسی به اجداد طاهرینش ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، پرچم عزت و نصرت اسلام را با افتخار و سربلندی به اهتزاز درآورد و با دلیری و فداکاری‌های خالصانه‌اش، همواره در خط مقدم مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی ایستاد. او به عنوان نماد مقاومت و عزّت، الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در سراسر جهان بود.
. حیات با برکت سیدحسن نصرالله به مجاهدت و مقاومت برای آزادی و استقلال ملت‌های شریف لبنان و قدس گذشت و همان‌طور که تدبیر و پایداری او به اخراج اسرائیل غاصب از جنوب لبنان انجامید، خون پاک و نام زنده و راه پوینده او زمینه‌ساز اخراج اشغالگران از قدس شریف خواهد شد. ان‌شاءالله

شهید سید حسن نصرالله با استقامت و بصیرت، افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و ثابت کرد که اراده ملّت‌ها، بر هر قدرتی پیروز می‌شود.

شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و ملت لبنان و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و به فضل الهی به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود و بلاشک وعده الهی تحقق خواهد یافت.
سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share