امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 05 مهر 1403 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 2025

همزمان با سراسر کشور:

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی | "زنگ مهر رضوی" در مدارس شهرستان دشتستان همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

به گزارش سخن مردم: به مناسبت سال تحصیلی جدید، در نخستین روز چهارشنبه‌های امام رضایی، همزمان با سراسر کشور "زنگ مهر رضوی" چهارشنبه ۴ مهرماه در دبستان غیردولتی ادب فارسی با حضور خادمیاران رضوی نواخته شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم ، چاوش خوانی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) که شور و حال وصف‌ ناپذیری در جمع دانش آموزان ایجاد کرد آغاز شد.


درا ین مراسم معنوی ضمن تقدیر از دانش آموزان سادات قرآنی، دانش‌آموزان با تبرک کردن خود به پرچم گنبد امام حسین (ع) ضمن دریافت نمک متبرک رضوی از دست خادمیاران راهی کلاس درس شدند تا روز خود را مزین به نام امام هشتم امام رضا آغازکردند.

حبیب قاسمی مدیردبستان غیردولتی ادب فارسی ضمن تشکر از حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در جمع دانش آموزان و سازنده توصیف کردن آن، اظهار امیدواری کرد دانش آموزان با تاسی و عمل به سبک و سیره زندگی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در رسیدن به آنچه آرمان انسانی و هدف خلقت است موفق باشند.

وی ضمن گزارشی از برگزاری مراسم هفتگی چهارشنبه های امام رضایی و دیگر مراسمات مذهبی، حضور خادمیاران رضوی را در جمع دانش آموزان را به فال نیک گرفت.

درادامه رمضان غلامی مدیر کانون خدمت رضوی مطالبی در باره امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مطرح ودرادامه گفت: عزیزان دانش آموز به تحقیق بدانید زندگی ما شیعیان بدون توسل و التجاء به حضرات ائمه معصومین معنایی ندارد و این ارتباط دلی است که در زندگی راهگشاست

درپایان ضمن تقدیر از دانش آموزان سادات قرآنی ، دانش‌آموزان با تبرک کردن خود به پرچم ،ضمن دریافت نمک متبرک رضوی ازدست خادمیاران راهی کلاس درس شدند تا روز خود را مزین به نام امام هشتم امام رضا (ع) آغازکنند.
ایستگاه صلواتی، مسابقه وپذیرایی ازبرنامه هایی بود که برگزارشد.

براساس این گزارش نواختن زنگ مهر رضوی از برنامه‌های ابلاغی آستان قدس رضوی است که برای نخستین بار و با آغاز سال تحصیلی با حضور خادمیاران رضوی در مدارس نواخته شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share