امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 17 شهریور 1403 18:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1987

در نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با امام جمعه دشتستان مطرح شد:

سخن مردم: در نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با امام جمعه دشتستان مطرح شد: توسعه اماکن و امکانات ورزشی با محوریت مسجد انجام گیرد.

به گزارش سخن مردم: روز جمعه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳، نشستی با حضور حجتالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان، یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، رمضان غلامی سرپرست ستاد نماز جمعه برازجان و علی رضائی مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر مصلی جمعه برازجان برگزار شد.

در این نشست مدیر کانون الغدیر ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی آن مجموعه، پیشنهادات و طرح هایی در حوزه ورزش استان و شهرستان به ویژه حوزه ورزش مساجد مطرح نمود.

در ادامه امام جمعه دشتستان ضمن قدردانی از زحمات آقای جمالی جهت فعالیت جهادی ایشان در پیشبرد ورزش استان و به ویژه شهرستان، توصیه هایی پیرامون نیاز به توسعه اماکن و امکانات ورزشی با محوریت مسجد و ورزش هدفمند با دید فرهنگی و تربیتی ارائه نمود و خواستار حمایت هر چه بیشتر و بهتر از حوزه ورزش مساجد و همچنین اقدامات فرهنگی در مجموعه های ورزشی شد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از امام جمعه دشتستان جهت توجه ویژه وی به حوزه ورزش، گزارشی درخصوص اقدامات صورت گرفته در ورزش شهرستان و برنامه ها ارائه داد و برای توسعه ورزش مساجد قول حمایت هر چه بیشتر در این حوزه را دادند.

در پایان این نشست با اهدا تندیس از آقایان جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و علی اصغر غریبی مسؤول دفتر وی بابت توجه و حمایتشان از کانون فرهنگی و هنری الغدیر قدردانی شد.

گفتنی است پیش از این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و همراهان از مجموعه ورزشی و دفتر کانون فرهنگی هنری الغدیر مصلی جمعه برازجان بازدید بعمل آوردند.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share