امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 15 شهریور 1403 11:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1981

سخن مردم: امام جمعه دشتستان در پیامی از حضور باشکوه مردم در پیاده روی ولایت تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش سخن مردم: متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

فرهنگ شیعی آکنده از روحیه تعاون، همدلی، رحمت، شور توأم با شعور و دلدادگی به خاندان رسالت است که جلوه های آن در مناسبت های مختلف به ویژه ماه های محرم و صفر نمایان می گردد.

سنت پیاده روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) از باشکوه ترین و ممتازترین جلوه های شیعه و بلکه اسلام می باشد.

چند سالی است با تأسی از حضور میلیونی عاشقان امام حسین (ع) در کربلا، مردم ولایتمدار و بصیر دشتستان نیز در پیاده روی عظیم ولایت در سالروز شهادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شرکت می نمایند.

این سنت و حرکت حماسی که با حضور ده ها هزار نفری پیر و جوان و زن و مرد این شهرستان و استان از برازجان تا امامزاده ابراهیم در روز آخر ماه صفر انجام می شود، مملو از عشق و دلدادگی و خلوص مردمان متدین شهرستان دشتستان است.

اینجانب با تجلیل از تک تک زوّار عزیز که دریایی خروشان و با شکوه آفریدند از متولیان مذهبی که با برپایی موکب هایی یاد و خاطره پیاده روی اربعین حسینی را زنده کردند تقدیر و تشکر می نمایم.

همچنین از تلاش شبانه روزی، خالصانه و صمیمانه همه مسؤولین و دست اندرکاران تشکر می نمایم.

امیدوارم حماسه بزرگ شما که نمادی از همدلی و همزبانی تمامی اقشار بود، موجب خشنودی اهل البیت (علیهم السلام) و قبول خداوند متعال قرار بگیرد. ان شاءالله

حسن مصلح
امام جمعه دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share