امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 12 شهریور 1403 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1971

سخن مردم: شهردار برازجان خبر داد: کمیته های حوزه های مختلف شهرداری برازجان برای ارائه خدمات به زائرین پیاده روی بزرگ ولایت تشکیل شد.



به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، مرتضی قدوسی در جلسه های برنامه ریزی پیاده روی ولایت که با حضور معاونین و مدیران مربوطه تشکیل شده بود، با تاکید بر ارائه خدمات به زائرین در همه حوزه ها اظهار کرد: ۵ کمیته مختلف با عنوان کمیته موتوری، تعمیرات، تأسیسات، کمیته پسماند و خدمات شهری، کمیته انتظامات، کمیته فرهنگی و تبلیغات و کمیته ی مالی و پشتیبانی برای ارائه خدمات به زائرین تشکیل شده است.



قدوسی با بیان اینکه کلیه تمهیدات عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی در این محور در نظر گرفته شده است تا مسیر برای پیاده روی و برپایی موکب‌ها آماده شود، عنوان کرد: در طول مسیر پیاده روی، استقرار ۲۹۱ پاکبان‌ در مناطق مختلف برای نظافت حداکثری در طول مسیر پیاده روی معین و ۷۰ مخزن زباله در مسیر جانمایی شده است.

شهردار برازجان ضمن برشمردن اقدامات این مجموعه جهت آماده سازی مسیر پیاده روی، از استقرار ۲ ایستگاه بزرگ حمل و نقل شهرداری خبر داد و افزود: برای سهولت در عبور و مرور استقرار ۸۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس سازمان حمل و نقل شهرداری برای جابجایی زائرین در نظر گرفته شده است.



وی از استقرار ۷ ایستگاه آتشنشانی در طول مسیر پیاده روی خبر داد و افزود: ایستگاه فرهنگی و ایستگاه تقسیم آب به زوار از دیگر خدمات مجموعه شهرداری در پیاده روی ولایت است.
قدوسی ادامه داد: وظایف تک تک کمیته ها مشخص و تاکیدات لازم در خصوص ارائه خدمات در شأن زوار به رؤسای کمیته ها اعلام شده است.

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share