امروز:
پنج شنبه, 29 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 22 اسفند 1401 11:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 191

سخن مردم: معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از اجرای طرح مهمانی در مهمانی به عنوان فعالیت های یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ممنوعیت تدوین پیک نوروزی و تکالیف سنتی خبر داد.

به گزارش سخن مردم: امید آورند، معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از اجرای طرح مهمانی در مهمانی به عنوان فعالیت های یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ممنوعیت تدوین پیک نوروزی و تکالیف سنتی خبر داد.

آورند با بیان اینکه برنامه عید ما از جنس یادگیری مستمر در طی تعطیلات است، افزود: بهار طبیعت و عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن متقارن شده است که ویژگی متفاوتی را ایجاد کرده است. بر اساس دستورالعمل وزارت متبوع، فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز، «مهمانی در مهمانی» نام دارد که ۵ مهمانی شامل مهمانی لاله‌ها، مهمانی بهار، مهمانی خدا، مهمانی طبیعت و مهمانی خانواده نامگذاری شده است.
معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ادامه داد: کانالی در شاد با عنوان مهمانی در مهمانی طراحی شده است که مدیران ، معاونین و معلمان و دانش آموزان عضو خواهند شد و پیام‌های یادگیری در آن بارگذاری می شود.
وی با بیان اینکه مسیر خلاق و پویایی در راستای ۵ محور مورد اشاره پیش بینی شده است و بستری فراهم خواهیم کرد تا دانش آموزان فعالیت های یادگیری را بر اساس خلاقیت و استعداد خود انجام دهند‌. لذا بهترین آثار دانش آموزان جهت تبادل تجربه در کانال کشوری بارگذاری خواهد شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share