امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 05 مرداد 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1901

امام جمعه موقت برازجان در خطبه های دشمن شکن نمازجمعه، مطرح نمود:

سخن مردم: امام جمعه موقت برازجان در خطبه های دشمن شکن نمازجمعه، مطرح نمود: رئیس جمهور منتخب، سلوک خدمت رسانی شهید رئیسی را ادامه دهد.

 

به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام ابوذر شاد امام جمعه موقت برازجان در جمع شرکت کنندگان در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه،با اشاره به ضرورت تداوم سلوک ومشی شهید رئیسی در اهتمام به خدمت رسانی به مردم بویژه محرومین، اظهار داشت: به لطف الهی وبا رای مردم در زمانبندی لازم انتخابات برگزار شد و رئیس جمهور کشور انتخاب گردید و به به زودی مستقر خواهد شد که انتظار می رود رئیس جمهور منتخب و تیم اقتصادی ایشان با ادامه مشی خدمت رسانی شهید رئیسی، بتوانند با تکیه بر ظرفیت های درونی کشور و پیروی از منویات ورهنمودهای امام خامنه ای عزیز برای گره گشایی از مشکلات معیشتی مردم اقدام فوری و عاجل راانجام دهند.

حجت الاسلام شاد افزود: منشأ مشکلات معیشتی و گرانی‌ها را صرفاً نمی‌توان متوجه اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و مالی دانست بلکه تدابیر و عملکرد عالمانه و هوشمندانه دولتمردان نقش تعیین کننده‌ای در سامان بخشی مشکلات اقتصادی کشور دارد.

امام جمعه موقت برازجان تصریح کرد: اگر مسئولان اقتصادی دولت جدید در ادامه تلاش های دولت شهید رئیسی برنامه‌های کوتاه مدت را مد نظر قرار ندهند اقشار مختلف جامعه به خصوص مستمندان و محرومان زیر بار گرانی‌ها ستون فقرات آنها شکسته می‌شود لذا اقدام عاجل و مؤثر مورد انتظار است.

خطیب نمازجمعه برازجان با اشاره به شعار سال و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: در سال‌های اخیر شعار سال نو با عنایت به رونق بخشی به اقتصاد و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی از سوی مقام عظمای ولایت انتخاب شده است به خصوص امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و این مهم باید زمینه هم افزایی مردم و مسئولان جهت رشد روزافزون تولیدات داخلی، گردد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share