امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 02 مرداد 1403 19:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1898

سخن مردم: سفرها و دوره های آموزشی از جمله ابزارها و روش هایی است که ارگانها و دستگاه های اجرایی در جهت افزایش سطح آگاهی و راندمان کاری خود بکار میبرند.

به گزارش سخن مردم: به همین منظور و بر اساس ضوابط و مقررات، اعتبارات ویژه ای در بودجه سالیانه کلیه ی دستگاه ها دولتی و نهادهای خصوصی برای آموزش و انجام دوره های آموزشی و تحقیقاتی پیش بینی شده است.

درهمین راستا شهرداری برازجان سفر آموزشی، زیارتی را برای اعضای شورای اسلامی و برخی از پرسنل شهرداری برگزار نمود.
در این سفر که از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ تیر ماه برگزار شد، از مجموعه های مختلف تولیدی، کارگاهی و خدماتی شهر مشهد بازدید بعمل آمد.

کارخانه بازیافت زباله شهرداری مشهد یکی از اولین کارخانجات مدرن و مجهز کشور است که کارنامه و عملکرد موفقی را در بازیافت زباله و تولید محصولات جانبی و کودهای کشاورزی داراست. در بازدید از این کارخانه مراحل مختلف بازیافت و تولید کودها و سایر محصولات دیگر توسط کارشناسان سازمان پسماند شهرداری مشهد تشریح شد.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از کارخانه بازیافت لاستیک خودرو و تولید کفپوش و محصولات جانبی و کارخانه تولیدی کاغذ نیز بازدید کردند.

 

بر اساس این گزارش، در روز دوم این سفر آموزشی شهردار و هیئت همراه از کارخانه حسام صنعت که پایه های روشنایی و محصولات مبلمان شهری را تولید می کند بازدید به عمل آوردند.

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری مشهد که یکی از موفق ترین سازمان های کشور در طراحی و نگهداری فضاهای سبز شهری است نیز یکی دیگر از مکان های بازدید شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری برازجان بود که با ارائه توضیحات و تشریح اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه انجام پذیرفت.

در کنار بازدید از مکان ها و مجموعه های تخصصی، برگزاری جلسه رسمی با ریاست شورای اسلامی شهر مشهد و هم چنین شهردار کلان شهر مشهد بود که در نوع خود بی سابقه می باشد و برای اولین بار شهرداری برازجان با شهرداری مشهد در خصوص نحوه تعاملات دو جانبه و انتقال تجربیات شهرداری مشهد به شهرداری برازجان به گفتگو پرداختند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share