امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 30 تیر 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1889

به مناسبت سالروز صدور پیام قبول قطعنامه ۵۹۸ توسط امام خمینی (ره):

سخن مردم: نشست جنگ ناتمام، بمناسبت بزرگداشت سالروز صدور پیام قبول قطعنامه 598، در روستای بحیری استان بوشهر، زادگاه شهید نادر مهدوی برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: در نهمین سال برگزاری این نشست، بررسی نقش و جایگاه ما به عنوان فعالان فرهنگی اجتماعی استان بوشهر در عرصه‌ی جنگ فقر و غنا و جنگ حق و باطل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، حجت الاسلام علی اکبر براتی (مدیر موسسه بین المللی امت محمد(ص)) و محمد صادق شهبازی پژوهشگر انقلاب اسلامی، ضمن بازخوانی پیام قبول قطعنامه، وضعیت فعلی نبرد در جبهه فقر و غنا و استضعاف و استکبار را مورد بررسی قرار دادند.
در ابتدا حجت الاسلام براتی، توصیفی از موقعیت بین المللی جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های جبهه مقاومت، خصوصا پس از طوفان الاقصی و عملیات وعدالصادق داشتند.
وی در ادامه عیان شدن تناقضات در جبهه غرب پس از طوفان الاقصی، و بیداری انسانی در اروپا و آمریکا و سایر نقاط جهان را از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی برشمرد و افزود: نباید نگاه بخشی و نقطه‌ای به مسائل داشته باشیم و اگر صحنه را از بالا و کلان ببینیم پیشرفت جبهه مقاومت در جهان چشمگیر بوده و پس از طوفان الاقصی و وعدالصادق این پیشرفت جهش بزرگی داشت.

محمدصادق شهبازی نیز به ترسیم صحنه‌ای از وضعیت داخلی کشور پرداخت و برخی از فرصت‌ها و تهدیدات پیش‌روی جبهه انقلابی را تشریح کرد.
شهبازی با بیان اینکه نباید برای یافتن نقش خود منتظر و معطل کسی ماند، ضمن بیان تجربیات و مدل‌هایی از ایفای نقش افراد در ایام انتخابات، از حاضرین دعوت کرد ایده‌هایشان برای ایفای نقش موثر سیاسی اجتماعی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و ضمن اقدام، به تصحیح و تکمیل مدل‌های حرکت خود بپردازند.
در انتهای برنامه، کارشناسان برنامه با حضور در گعده فعالین فرهنگی استان بوشهر ضمن شنیدن نقطه نظرات و ایده‌های آنها در خصوص ایفای نقش موثر سیاسی و اجتماعی، پاسخگوی سوالات آنها بودند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share