امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 30 تیر 1403 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1888

سخن مردم: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین مرکز آموزش عالی شهرستان دشتستان در بیش از 50 رشته مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

به گزارش سخن مردم: دکتر معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان ضمن اعلام راه اندازی مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی غیرحضوری و حضوری در دانشگاه از رشته های پرطرفدار و با بازارکار مناسب خبر داد.
وی افزود: متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته در رشته های گروه مهندسی نرم افزار کامپیوتر، الکتروتکنیک،عمران، صنایع شیمیایی، مکانیک خودرو، معماری، نقشه برداری و صنایع فلزی و در گروه علوم انسانی در رشته های حسابداری، آموزش و پرورش ابتدایی، مربی بهداشت مدارس، تربیت بدنی و امور اداری ثبت نام نمایند. تمامی رشته های مذکور مهارتی و دارای بازار اشتغال می باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان گفت: دانشجویان دانشگاه می توانند در صورت تمایل و پس از کسب مهارت لازم، همزمان با تحصیل با شرکت در طرح پویش مشغول به کار شوند.
متاضیان ادامه تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می توانند در رشته های گروه مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر، عمران، معماری، مهندسی شیمی، و در رشته های گروه علوم انسانی حقوق، مدریت بازرگانی، حسابداری، روانشناسی، آموزش و پرورش ابتدایی، تربیت بدنی ثبت نام نمابند.
طرح ویژه ثبت نام و ادامه تحصیل متقاضیان شاغل به کار وجود دارد که برای ایشان برگزاری کلاس های درسی دو روز در هفته و خدمات آموزشی غیرحضوری ارائه می گردد. کلیه دانشجویان از امکان تقسیط شهریه و شرکت در طرح پویش برای کسب درآمد حین تحصیل و استفاده از تسهیلات وام های کم بهره به میزان 80 درصد کل شهریه برخودردار می شوند.
متقاضیان می توان جهت مشاوره و ثبت نام غیرحضوری با شماره های 09171736282، 09905977797 و 09053668066 تماس حاصل نمایند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share