امروز:
جمعه, 27 مهر 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 12 تیر 1403 07:55
   
    ایمیل
کد خبـر : 1852

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان:

 سخن مردم:رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: در آئینی با حضور مسئولین فرهنگی و درمانی بیمارستان از سید عباس حسینی پرستار نخبه قرآنی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش  سخن مردم ، دکتر امین آزاد فر ضمن شرکت در آئین تجلیل از نخبه قرآنی بیمارستان اظهار داشت: همه ما در طول دوران کوتاه زندگی دنیوی خود، مدیون قرآن و عترت بوده و هستیم و در تمام مشکلاتمان همواره بایستی از رهنمودهای قرآن و عترت مدد گرفته تا بتوانیم در جامعه امروزی، زندگی سالم و مفیدی داشته باشیم.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ادامه داد: بی‌شک پیامبر اکرم (ص) که خود رحمت العالمین بودند، گران‌بهاترین گوهرها را برای تمامی مردم جهان بخصوص مسلمانان کل دنیا به ودیعه گذاشتند که همانا کتاب خدا قرآن و دیگری اهل‌بیت و عترت بودند و از همه ما خواستند که ضمن نگهداری و حفاظت از آن‌ها، همواره برای تشخیص صراط مستقیم از این دو کمک گرفته تا در مسیر زندگی به گمراهی کشیده نشویم.

دکتر آزاد فر ضمن تبریک به پرستار نخبه قرآنی سید عباس حسینی که در مسابقات بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت و درمان موفق به کسب مقام اول کشوری در رشته حفظ کل قرآن شدند، تصریح داشت: وجود این افراد در بیمارستان یک افتخار بزرگ برای بیمارستان و جامعه بزرگ پرستاری بوده و نعمت بزرگی است که ما مسئولین با بهاء دادن و ارج نهادن به این افراد در بیمارستان بایستی سایر همکاران را هم تشویق به حضور در مجامع و مسابقات قرآنی نموده و بتوانیم قدردان نعمت الهی باشیم.

وی همچنین با اشاره به خصایص حسنه و ویژه سید عباس حسینی افزود: وجود امثال سید عباس حسینی به‌عنوان نخبه قرآنی در جایگاه یک پرستار که با دارا بودن شخصیت رئوف و مهربان برگرفته از آموزه‌های قرآنی با بیماران دردمند و سایر همکاران برخورد می‌نماید، بسیار لازم و ضروری است و بی‌شک این‌چنین شخصیت‌هایی در انجام مراقبت‌های پرستاری و شغلی خود هم بسیار موفق و الگوی سایرین می‌باشند.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اشاره داشت: جا دارد که از همه همکاران ارجمند که در مسابقات قرآن و عترت (هدهد) ثبت‌نام نموده و حائز رتبه‌های دانشگاهی شدند نیز تشکر و قدردانی نمائیم و ان‌شاءالله سال آینده شاهد حضور گسترده‌تر و موفقیت بیشتر همکاران عزیز در مسابقات جشنواره قرآن و عترت (هدهد) باشیم.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر از طرف رئیس بیمارستان و نظام پرستاری دشتستان و اهدای جوایزی به رسم ادب از سید عباس حسینی تجلیل به عمل آمد.روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share