امروز:
پنج شنبه, 29 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 14 اسفند 1401 23:27
   
    ایمیل
کد خبـر : 184

با حضور پرشورمردم استان بوشهر؛

سخن مردم:مراسم تشییع پیکر حسین دهقان خبرنگار،مجری توانمند و گزارشگر با وقار تلویزیون وبرجسته کشوری ،۱۴اسفندماه با حضور پرشورمردم استان بوشهر، همکاران ، مردم، مدیران رسانه تشییع و پیکر آن مرحوم در جایگاه ابدیش آرامستان روستای چهاربرج بخش آب پخش آرام گرفت.

به گزارش سخن مردم:حسین دهقان از استادان گویندگی و فن بیان بود که صدای ماندگار او هرگزازذهن مخاطبان تلویزیون حذف نخواهد شد.

حسین دهقان از اساتید برجسته فن بیان کشور ، پنجشنبه شب درحالی که بعد از اجرای برنامه در شهر جم با خودروی شخصی عازم شهر بوشهر بود ، در یک حادثه تصادف در حوالی روستای گادوی شهر اهرم دچار سانحه شده و جان باخت .

وی چندین سال به عنوان خبرنگار و گزارشگر با صدا و سیمای مرکز بوشهر همکاری داشته و همچنین از مجریان موفق صحنه در استان به شمار می آمد که در هر دو بخش خبرنگاری و اجرای صحنه موفقیت هایی نیز در جشنواره های استانی و ملی کسب نموده بود .

از جمله موفقت های وی می توان به کسب دیپلم افتخار، چکاوک سیمین و میکروفن طلایی به عنوان مجری برتر صحنه کشور در هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور در مشهد سال ۱۳۹۷و آخرین آنها نیز دریافت عنوان خبرنگار برتر در جشنواره استانی "ابوذر" نام برد .

این خبرنگار فقید متولد سال ۱۳۶۸و دارای سه فرزند بود که در نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه اشتغال داشت.

 



 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share