امروز:
پنج شنبه, 29 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 17 اسفند 1401 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 182

سخن مردم: مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) با حضور عاشقان و دلدادگان آن حضرت به همت مسجد پیامبر اعظم(ص) و مجموعه خادمیاران رضوی باتلاوتی ازقرآن مجید آغاز شد.

به گزارش سخن مردم: این مراسم با اجرای مجری توانمند استان بوشهر میلاد لقمان زاده و در ادامه اجرای گروه سرود، مولودی خوانی، تئاتر، مسابقه و نورافشانی برگزار گردید.

قاسمی مسئول برگزاری این مراسم درخصوص برگزاری مراسم با تبریک میلادامام زمان (عج) گفت: این جشن ضمن ایجاد فضای شاد و اجرای برنامه های متنوع هرساله درمحله رزمندگان به همت بانیان مسجد پیامبر اعظم(ص)برگزارمی شود که حدود ۶۰۰ نفر دراین مراسم شرکت می کنند که امسال هم این مراسم برگزار ودرپایان از مردم دوستداراهل بیت (ع) پذیرایی به عمل آمد.

وی بااشاره به بحث امام شناسی در عصر حاضرگفت:امروز که به نام «عصر غیبت» نامیده می شود، از زمان «حضور ائمه» فاصله داریم، ولی تکلیف «شناخت امام» باقی است،احادیث مربوط به امام شناسی  وحود دارد و این می رساند که هر کس در هر دوره و زمانی باشد، باید امام زمان خودش را بشناسد و به امامت او باور داشته باشد و به آن گردن نهد و این، افزون بر شناخت کلی امامان و اعتقاد به «خط امامت» است که از ویژگی های شیعه است.از این رو امام زمان(عج) که امام زنده و معصوم و حجّت خدا در عصر غیبت است، به همین دلیل دراین مراسم ۴۰ جلد کتاب امام زمان شناسی بین خانواده تقسیم شد.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share