امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 02 تیر 1403 00:35
   
    ایمیل
کد خبـر : 1816

سخن مردم:  بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان درپیامی  روز ملی اصناف راتبریک گفت.

به گزارش سخن مردم: متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

اصناف بازوان ستبر انقلابند "حضرت امام خمينی(ره)"

یکم تیر ماه روز ملی اصناف، فرصتی مغتنم است برای ارج نهادن به تلاش های تحسین بر انگیز قشری که چرخ دنده های اقتصاد را به حرکت در آورده، با انصاف، تلاش و عدالت در طلب کسب رزقی حلال گام برداشته و مسیر مهار تورم را در جهت رشد اقتصادی هموار می کند.

به گواه تاریخ، جامعه بزرگ اصناف، در کنار فعالیت های اقتصادی خود، در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز تاثیر گذاری چشمگیری در برهه های مختلف و بزنگاه های حیاتی کشور داشته است. از ابتدای حرکت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و تا کنون این جامعه بزرگ نقشی پررنگ و تاثیری ملموس در روند پیشرفت کشور داشته و به یاد ماندنی ترین اثرگذاری دهه اخیر را می توان همراهی و حمایت اصناف، کسبه و بازاریان از دستورالعمل های وزارت بهداشت در دوران شیوع بیماری کرونا، برای مهار این بیماری و رسیدن به وضعیت فعلی عنوان کرد.

امروز نیز کشور عزیزمان ایران در نقطه ای حساس و بزنگاهی سرنوشت ساز قرار دارد که بی شک مشارکت گسترده جامعه بزرگ اصناف در پای صندوق های رأی می تواند تضمین کننده آینده ای درخشان و باعث ناامید شدن ‌دشمنان ‌و شکست نقشه هایشان شود.

اینجانب ضمن دعوت از جامعه بزرگ اصناف برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رأی؛ فرارسیدن یکم تیر ماه روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف، کسبه، بازاریان و همه تلاشگران این عرصه در شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش، در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار قدردانی می نمایم.
هادی عدالت
بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share