امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 30 خرداد 1403 17:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1810

سخن مردم: مراسم افتتاحیه طرح نخبه پروری رشد توسط کانون امام حسن عسکری(ع) برازجان در مجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد.


به گزارش سخن مردم: این مراسم سه شنبه ۲۹ خردادماه با قرائت قرآن کریم آغاز و سپس با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ادامه یافت.
در ادامه کلیات طرح نخبه پروری رشد و سین برنامه تابستان برادران و خواهران کانون توسط حجت الاسلام رضایی نژاد مسئول طرح نخبه پروری به حضار ارائه گردید.
همچنین وی گزارشی از روند کارها و برنامه های انجام شده در چند ماه گذشته را بیان کردند.
در ادامه دکتر نیکنام مدیرعامل محترم مجمع اسلامی به صورت تماس تصویری نکاتی را در مورد مجمع و کار تربیتی بیان کردند.
گروه سرود آلاء برازجان که شامل جمعی از نوجوانان با استعداد شهر برازجان است و زیر نظر یکی از مربیان آموزشی کانون امام حسن عسکری(ع) است به زیبایی به اجرای برنامه خود پرداختند.
سپس برنامه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمیدی پور که از بهترین متخصصان امور تربیتی نوجوان و جوان در کشور هستند ادامه پیدا کرد و نکات تربیتی ناب و مورد نیاز مربیان و خانواده ها به حضار گرامی ارائه شد.
در ادامه از شهردار محترم و معاون فرهنگی ایشان به دلیل حمایت هایشان از کانون امام حسن عسکری(ع) و همچنین از مادران فعال متربیان در برنامه های گذشته کانون تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
Guest 1403-03-31 13:41
خدا قوت به بچه‌های کانون فرهنگی امام حسن عسکری علیه السلام برازجان
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share