امروز:
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 27 خرداد 1403 09:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1801

سخن مردم: نشست مجمع انقلابیون ولایتمدار شهرستان دشتستان در مسجد الغدیر برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: این نشست شنبه ۲۶ خردادماه پیرامون انتخابات باحضور جمعی از اعضاء این مجمع برگزار گردید.

مهتدی دبیر مجمع تحلیل کوتاهی پیرامون انتخابات و نیاز به تحرک و فعالیت نیروهای انقلاب بیان کردند.

وی ضمن تشکر از افرادی که بطور خودجوش اقدام به سازماندهی و تشکیل ستاد کرده اند بر حفظ وحدت بین ستادها و هوشیاری لازم و ممانعت از هرگونه تقابل بین اعضاء ستادها تاکید نمودند.

دبیر مجمع انقلابیون ولایتمدار شهرستان دشتستان گفت: فضای این دوره انتخابات با دوره‌های قبل کاملا متفاوت است و با توجه به اینکه افراد کاندیدا همه از شخصیت‌های با سابقه، خدمتگذار نظام هستند و همچنان حامیان کاندیداها همه از ارادتمندان نظام و متدینین جامعه هستند، لذا بهتر است که قبل از معرفی فرد کاندیدا، بیشتر توان و ظرفیت مجمع در وهله اول صرف حفظ وحدت بین ستادها و ایجاد فضای حضور حداکثری مردم شود.

وی افزود: در ادامه فعالیت های انتخابات و برگزاری مناظرات و بیان دیدگاه‌های هر کاندیدا قطعا نظرسنجی انجام و اجماع در بین کاندیداهای جبهه انقلاب ایجاد می شود.

مهتدی در پایان با اشاره به همه ی نیروهای انقلابی گفت: ضمن حفظ وحدت وتلاش برای ایجاد فضای حضور پر شور مردم در انتخابات برای تقویت روحیه تعامل وآمادگی لازم برای تمکین واجماع حول محور مرکز وکاندیدای معرفی از طرف جبهه انقلاب صادقانه تلاش کنیم.

در ادامه تعدادی از حاضرین پیرامون انتخابات و کاندیداهای مطرح اظهاراتی بیان داشتند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share