امروز:
پنج شنبه, 29 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 12 اسفند 1401 22:27
   
    ایمیل
کد خبـر : 170

سخن مردم: سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی مدیر کل میراث‌فرهنگی استان، نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان ورئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دشتستان از کاخ چرخاب، کاروانسرای مشیرالملک برازجان، کاروانسرای مشیر دالکی و امامزاده احمد در حومه شهر دالکی بازدید کردند.

به گزارش سخن مردم: ضرغامی که به همراه هیئت دولت به استان بوشهر سفر کرده بود ضمن افتتاح کارخانه تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی دشتستان، از کاروان سرای مشیر و امام زاده احمد دالکی، پارک قلعه سفید، کاروان سرای مشیرالملک و کاخ چرخاب برازجان بازدید کرد.

عزت‌الله ضرغامی صبح پنجشنبه در بازدید از آثار باستانی و ابنیه تاریخی شهرستان دشتستان اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان دشتستان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تقدیر از پیگیری‌های نماینده دشتستان بیان کرد: زیرساخت‌های گردشگری و میراث فرهنگی در دشتستان تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: این کاروانسرای تاریخی اوقافی است و برای مرمت و بهره‌برداری از آن باید با سازمان اوقاف تفاهم لازم انجام و این فرآیند اجرایی شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: این بنای تاریخی می‌تواند پس از مرمت به‌عنوان بازارچه صنایع‌دستی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ضرغامی با اشاره به ارزش گردشگری کاروانسراهای تاریخی کشور، اضافه کرد: این اثر باید شرایط لازم را برای بازدید عمومی پیدا کند.

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share