امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 12:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1658

سخن مردم: نشست شورای وحدت نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: شنبه ۱۵اردیبهشت ماه نشست شورای وحدت نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان در حسینیه شهید اسدی با تلاوت قرآن مجید با حضور نماینده مردم شریف دشتستان دکتر رضایی برگزار گردید.

در ابتدا غلامعلی زرنگار دبیر جلسه ضمن عرض خوش آمدگویی هفته کار و کارگر و هفته معلم را گرامی داشت و این دو قشر را پر زحمت ترین و مفید ترین اقشار جامعه نام برد.
وی در ادامه سپس مشکلات شهرستان در حوزه آب درمان راه آموزش کشاورزی اشتغال بیان نمودند.
سردار انگالی شهادت امام جعفر صادق(ع) را تسلیت گفت و از خصوصیات و زندگی ششمین اختر تابناک امامت و ولایت مطالبی ایراد نمود.
در ادامه تعدادی از اعضای شورای وحدت نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

در ادامه دکتر رضایی ضمن تشکر از عملکرد شورای وحدت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جنایات بزرگ رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم بی گناه غزه اشاره کرد و اعلام نمود: الحمدالله با تدبیر حضرت آقا از حمله اسرائیل به سر کنسول گری کشورمان پاسخ لازم داده شد و توانستیم سربلند در این آزمون خارج شویم.
نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: از وضعیت موجود اقتصادی و معیشتی راضی نیستم و افراد مسئول باید به این نارضایتی ها پاسخگو باشند و باید تلاش کنیم که مجلس آینده بهتر و قوی تر از مجلس فعلی باشد.

در پایان به مناسبت هفته معلم از تعدادی از معلمان تقدیر بعمل آمد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share