امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 16 آذر 1402 12:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1252

سخن مردم: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر به مناسبت روز دانشجوبیانیه ای صادرکرد.


بسم الله الرحمن الرحیم
امسال در حالی روز دانشجو را گرامی می داریم که پس از اغتشاشات سال گذشته و تسری آن به محیط دانشگاهی، دانشگاهها سال سختی را تجربه کردند اما به دلیل بیداری و بصیرت دانشجویان میهن عزیز ایران اسلامی، رفته رفته شاهد بازگشت آرامش به جو دانشگاهها بوده ایم و به امید حق تعالی امسال ۱۶ آذر متفاوتی را تجربه خواهیم نمود.
این مناسبت مصادف شده است با گذشت بیش از ۶۰ روز از حماسه طوفان الاقصی و تهاجم گسترده و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته و این مهم، ضرورت توجه به استکبار ستیزی را در روز بزرگ و تاریخی چندین برابر می کند.

از سوی دیگر این مناسبت مصادف است با ایام نزدیک به انتخابات مجلس شورای اسلامی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به دنبال تزریق یأس و ناامیدی در بین اقشار مختلف جامعه بویژه دانشجویان ما هستند که قطعا با هوشیاری دانشجویان بصیر و انقلابی این توطئه هم خنثی و مایه امید و مشارکت گسترده در انتخابات خواهد شد.
سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ضمن بزرگداشت شانزدهم آذرماه و روز دانشجو بر اتحاد، همبستگی و همدلی بیش از پیش رسانه های استان ولایتمدار و دارالحماسه بوشهر در کنار سایر رسانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در نهایت ناکام گذاشتن رسانه های جبهه دشمن در اجرای اهداف شوم و پلید خود تاکید می نماید.
و من الله التوفیق

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share