امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 15 آذر 1402 22:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1250

سخن مردم:مراسم یادواره شهداء مسجد امام هادی (ع) و پایگاه مقاومت شهدای بسیج شهر برازجان با حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مسجد امام هادی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یحیایی:
امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهیدان است
به گزارش سخن مردم:، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در یادواره شهداء مسجد امام هادی(ع) برازجان گفت: شهدا با نثار جان خود دیوار مستحکم مقاومت در برابر ظلم ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین یحیایی افزود: امروز جوانان و نوجوانان باید از شهداء الگو بگیرند و راه آن ها را ادامه دهند.


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اظهار داشت: امروز مسئولیت بزرگی بر دوش بسیجیان کشور است، بسیجیان باید پاک دست‌ترین افراد در عمل، کم هزینه‌ترین و چشم و گوش پاک‌ترین افراد باشند.
یحیایی در این مراسم با اشاره به اینکه شهدای انقلاب سرمایه های عظیمی هستند گفت: شهدا از جان خود گذشتند و با خون خود نهال انقلاب را زنده نگه داشتند.
این مقام مسئول با بیان اینکه اقتدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم خاطرنشان کرد : امنیت پایدار کشورمان امروز از هر کشوری در خاورمیانه بالاتر است.


حجت الاسلام یحیایی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اساسی‌ترین و پررونق‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که مسئولین باید در برگزاری این یادواره‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهدا و ايثارگران، مايه استقلال، آبرو و امنيت كشور ما هستند و امروز ما مديون ايثارگري آنان هستيم.
وی با بیان اینکه خانواده شهداء و ایثارگران، فراموش شدنی نیستند افزود: امروز یاد و نام پر افتخار حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس برای همیشه در جامعه باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمین یحیایی با اشاره به اینکه همه ما می دانیم، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه خون شهیدان پرثمر شده و شهدا اسوه های بصیرت، شجاعت و ایستادگی در جبهه حق هستند.
وی با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جامعه به خصوص نسل جوان هستند گفت: یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل جوان و آشنایی آنان با سیره و راه زندگی شهیدان، برگزاری مراسم یادواره های شهدا است.
حجت الاسلام یحیایی در مراسم تجدید میثاق با شهدا در جوار شهید گمنام یادآور شد: شهیدان به ما درس از خودگذشتگی، فداکاری و حراست از اسلام و انقلاب آموختند و باید قدردان آن ها در همه حال باشیم.
وی در این مراسم با بیان خاطره ای از یکی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ثمره خون هزاران شهید از محبوب ترین بندگان خدا و بهترین فرزندان این ملت است.
یحیایی در پایان اظهار داشت: تا پای جان در حفظ مکتب حسینی (ع) و نهضت خمینی (ره) خواهیم ایستاد و یاد و خاطره فراموش ناشدنی بانی شجره طیبه بسیج و یکایک شهدای والامقام را همچنان گرامی می داریم و نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت تلاش خواهیم نمود.




 



اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share